OnePlus wie jak reklamować swoje smartfony

392 0
„Reklama dźwignią handlu”, doskonale z tego zdaje sobie sprawę OnePlus, które słynie z ciekawych, a nawet kontrowersyjnych reklam. Wystarczy tylko wspomnieć o rewelacyjnej produkcji „Lake Blood”, przedstawiającej w makabryczny sposób możliwości smartfonu marki OnePlus.

W najnowszej produkcji chiński producent postanowił udowodnić losowo wybranym przechodniom, że OnePlus 5T to najszybszy smartfon na rynku. Prowadzący nie zdradził jednak, że przegrany smartfon zostanie roztrzaskany na ziemi, reakcje właścicieli były dalekie od spokojnych, zresztą zobaczcie sami.

Poniżej wspomniane już „Lake Blood”.

Maciej Persona

Dziennikarz, kulturoznawca, z zamiłowania gracz i znawca zombie. Fan polskiej fantastyki oraz cięższych brzmień. Od pracy za biurkiem odpoczywa na siłowni lub biegając.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *