Nowa oferta Freemium od Virgin Mobile

130 0

Virgin_#FREEMIUM_grafika

Virgin Mobile od 15 października wprowadza ofertę Freemium, dzięki której użytkownicy co miesiąc będą otrzymywać pakiet minut, SMS-ów i transferu danych za darmo.

Nowa propozycja Virgin Mobile jest połączeniem darmowego pakietu z możliwością dokupienia dodatkowych komponentów z oferty premium. W opcji bezpłatnej użytkownicy co miesiąc otrzymują 300 MB transferu danych, 30 minut rozmów oraz 30 SMS-ów. Bez opłat i bez umowy. Pakiet ważny jest 30 dni i odnawia się co miesiąc.

 

Po wyczerpaniu darmowego Freemium użytkownicy mogą płacić za wykorzystane usługi zgodnie z cennikiem lub wykupić pakiety dodatkowe za Półdarmo. To – między innymi – paczka nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci, komórkowych i stacjonarnych, za 19 zł. Zależnie od zapotrzebowania, przygotowano pakiety różnej wielkości.

 

Starter kosztuje 5 zł i można go kupić zarówno fizycznie (w sklepach, czy na stacjach benzynowych), albo zamówić przez Internet. I to w zasadzie jedyny wymóg. Konto jest ważne przez pół roku i wtedy operator zapyta się, czy usługa użytkownikowi odpowiada. Wystarczy odpowiedzieć twierdząco SMS-em, by przedłużyć ważność konta o kolejne 6 miesięcy.

 

Nieco inaczej ma się sytuacja z dodatkowymi pakietami. Te są ważne tylko miesiąc i co miesiąc trzeba je odnawiać, nie dzieje się to automatycznie jak w przypadku pakietu darmowego. Pakiety dodatkowe są ważne do końca cyklu rozliczeniowego a nie kalendarzowego miesiąca. O tym, że kończy się czas i w jakim stopniu dodatkowy pakiet został wykorzystany operator poinformuje SMS-em.

 

– Oferta Freemium została pomyślana jako ta elastyczna, której użytkownicy w danym miesiącu potrzebują np. więcej minut, a w innym mniej, czyli bardziej dla użytkowników usług przedpłaconych. Nie jest konkurencją dla naszej sztandarowej taryfy bez limitu za 29 zł – tłumaczył Piotr Suchodolski, dyrektor marketingu Virgin Mobile w Polsce. Dodał, że w każdej chwili można zmigrować z każdej innej taryfy tego operatora (tak samo w każdej chwili przenieść się z powrotem do poprzedniej) co oznacza, że mogą z niej skorzystać zarówno nowi, jak i dotychczasowi operatorzy „dziewicy”. Można się także przenieść do Freemium od innego operatora za swoim numerem.

 

– Chcieliśmy czymś się odróżnić od ofert czwórki największych operatorów infrastrukturalnych w Polsce, stąd taka konstrukcja Freemium. Dlatego ciężko ją porównać do czegoś dostępnego na rynku, bo czegoś takiego nie ma – powiedziała Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska.

 

Zapewniła, że pomimo plotek Virgin Mobile nie zamierza się wycofać z Polski. Wręcz przeciwnie – zamierza teraz powalczyć o zwiększenie świadomości marki, która, jej zdaniem, jest zbyt mała. Przypomniała, że na koniec czerwca Virgin Mobile miał 260 tys. użytkowników, a w ciągu 3 lat (licząc od czerwca) planowane jest zwiększenie ich liczby do miliona. – W ostatnim czasie zyskiwaliśmy średnio 60 tys. użytkowników miesięcznie. Chcielibyśmy takie tempo utrzymać, choć wiadomo, że dane miesiące mogą się od siebie różnić – dodała Grażyna Piotrowska-Oliwa. Przypomniała, że z liczbą 260 tys. użytkowników Virgin Mobile jest największym operatorem wirtualnym (MVNO) w Polsce.

MKW

Virgin Oferta_#FREEMIUM

 

Regulamin Oferty Promocyjnej 'Pakiet #Freemium’ wazny od 2015-10-15

Regulamin Uslugi 'Pakiety za #PolDarmo’ w Ofercie #Freemium wazny od 201…

  1. Z jakich elementów składa się oferta Freemium?

Oferta Freemium składa się z odnawialnego pakietu 30 darmowych minut, 30 smsów oraz 300MB transferu danych, które użytkownik otrzymuje beż żadnych opłat. Pakiet odnawia się co miesiąc i nie jest pobierana za niego żadna opłata. Dodatkowo korzystanie z niego nie wiąże się z żadną umową. Użytkownik może dokupić dodatkowe pakiety minut, SMS-ów lub internetu w bardzo atrakcyjnych cenach, zależnie od bieżącego zapotrzebowania, bądź rozliczać się za wykorzystane usługi według cennika. Korzystanie z comiesięcznego, darmowego pakietu nie jest uzależnione od wykupienia pakietów dodatkowych lub korzystania z usług poza pakietami.

 

  1. Jakie warunki trzeba spełnić, aby móc korzystać z oferty Freemium?

Jedynymi warunkami są: posiadanie aktywnej karty sim w Virgin Mobile oraz aktywowanie usługi Freemium. Z oferty mogą korzystać zarówno obecni klienci Virgin Mobile, jak i osoby, które nabędą kartę sim lub przeniosą swój numer do Virgin Mobile w późniejszym terminie.

 

  1. Jak można aktywować usługę Freemium?

Aby aktywować usługę należy posiadać kartę sim w Virgin Mobile, a następnie aktywować usługę poprzez jedną z trzech kanałów: stronę internetową virginmobile.pl, przy pomocy kodu USSD (wysyłając sms z kodem na skazany przez operatora numer) lub przez aplikację Virgin Mobile.

 

  1. W jaki sposób aktywować usługi dodatkowe w ramach oferty Freemium?

Usługi dodatkowe można aktywować poprzez wysłanie smsa z kodem USSD, za pomocą aplikacji Virgin oraz poprzez stronę internetową operatora.

 

  1. Jak długo trwa ważność pakietów?

Darmowy pakiet ważny jest przez cykl 30-dniowy, a następnie odnawia się przez 6 kolejnych miesięcy. Po upływnie tego okresu wystarczy ponownie aktywować usługę, aby móc z niej korzystać. Ważność pakietu dodatkowego trwa do końca bieżącego cyklu 30-dniowego. Niewykorzystana część pakietu nie przechodzi na kolejny okres rozliczeniowy.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *