Netia IT Support, to nowa usługa kompleksowego wsparcia technicznego IT dla biznesu, wraz z (opcjonalną) dostawą komputerów Dell na wyjątkowo atrakcyjnych warunkach. Koszt podstawowego abonamentu z nielimitowanym wsparciem zdalnym, wraz z dzierżawą komputera przenośnego, to nieco ponad 100 zł netto miesięcznie za stanowisko.
Usługa Netia IT Support zapewnia nieprzerwaną obsługę systemów informatycznych na komputerach pracowników, przy stałym, w pełni przewidywalnym i niskim abonamencie miesięcznym. Niezależnie od wybranego wariantu, Netia oferuje nielimitowaną liczbę interwencji zdalnych.
Dostępne są 3 predefiniowane warianty abonamentu Netia IT Support (Basic, Standard, Premium) oraz wersja Custom. Poszczególne plany różnią się zakresem wsparcia oraz czasem dostępności i SLA Już w bazowym wariancie Netia zapewnia utrzymanie wszystkich aplikacji biurowych, które mają aktualne wsparcie ze strony ich producenta. W wyższych planach Netia zapewnia m.in. zdalną konfigurację sprzętu sieciowego (routery, access pointy, itp.). W pakiecie Custom oferta jest tworzona razem z klientem, a wycena jest efektem niestandardowych wymagań i dedykowanego cennika.
Partnerem Netii w zakresie usługi IT Support jest firma Dell, która zapewni również bezpośrednie dostawy komputerów przenośnych i stacjonarnych do naszych Klientów..
W ramach usługi Netia może objąć wsparciem IT również aktualnie posiadane komputery klienta. Minimalny próg liczby obsługiwanych stanowisk wynosi 5, a minimalny okres, na jaki zawierana jest umowa serwisowa to 12 miesięcy. W przeciwieństwie do ofert innych operatorów telekomunikacyjnych, aby korzystać z usługi Netia IT Support dana firma nie musi być użytkownikiem innych usług Netii.