Pomarańczowy operator ubiegły rok może zaliczyć do udanych. Obyło się bez rewolucji, ale widać poprawę wyników.
11 mld 101 mln zł przychodów zanotował w 2018 r. polski oddział Orange. To nieco mniej niż rok wcześniej, kiedy to pomarańczowy operator mógł sobie zapisać 11 mld 381 mln zł z tego tytułu. Natomiast bardzo poprawił się zysk netto. W 2018 r. polski Orange miał go 10 mln zł, podczas gdy rok wcześniej odnotował 60 mln zł straty.
W 2018 roku o ponad 70% wzrosła liczba użytkowników internetu światłowodowego. Korzysta z niego obecnie 366 tys. abonentów, a w zasięgu jest już 3,4 mln gospodarstw domowych. Z usług konwergentnych korzysta ponad 1,2 mln użytkowników. Przybyło też ponad 380 tys. klientów usług mobilnych.
Liczba użytkowników stacjonarnego internetu zwiększyła się o 122 tys. przede wszystkim za sprawą Orange Światłowodu. W ostatnim kwartale przybyło 42 tys. klientów tej usługi. To był również najlepszy kwartalny wyniki w historii. Wśród klientów domowego internetu 57% ma cały pakiet usług od Orange. Z telewizji korzysta 943 tys. klientów, z czego zdecydowana większość (77%) w ramach pakietu konwergentnego.