Sony Mobile uruchamia nową globalną platformę komunikacyjną.

88 0

Sony Mobile Communications rozpoczyna dziś zintegrowaną kampanię „Everyday Extraordinary ‒ Odkryj to, co niezwykłe każdego dnia z Xperią”, prezentując nowe, globalne pozycjonowanie swojej marki.

Śmiała idea kampanii została mocno zakorzeniona w duchu założycielskim Sony – inspirowania ciekawości ludzi, wspierania ich pasji oraz wprowadzania w życie etosu marki poprzez angażowanie konsumentów w inspirujący sposób. Najnowsze dzieło Sony znakomicie ilustruje, jak firma umożliwia swoim klientom emocje i dokonania niezwykłe w ich codzienności, a jednocześnie pokazuje prawdziwych użytkowników Sony Mobile ‒ nie celebrytów! ‒ którzy wprowadzają w życie tę moc poprzez sugestywne wypowiedzi zaczynające się od  słów: I can (Mogę więcej).

To motyw przewodni kampanii:

I CAN. I CAN DO MORE.

Dennis van Schie, Chief Commercial Officer, Sony Mobile powiedział:  ‒ Nasze nowe podejście komunikacyjne zyskało bardzo pozytywy odbiór podczas targów Mobile World Congress w Barcelonie. Jesteśmy podekscytowani przedstawiając odważną i zróżnicowaną platformą kreatywną naszym klientom. W charakterystycznym dla Sony stylu chcemy docenić i podziękować naszym konsumentom, stawiając ich w centrum komunikacji i pokazując jak wiele potrafią dokonać, gdy mają do dyspozycji nasze najlepsze produkty. Oddajemy władzę w ręce użytkowników, by mogli odkrywać to, co jest niezwykłe każdego dnia.

Sony Mobile uruchomiło wszystkie swoje zespoły na świecie, aby dotrzeć do klientów i zaprosić ich do udziału w tworzącej się platformie komunikacyjnej. Prace nad przygotowaniem kampanii opierały się przede wszystkim na bardzo dokładnym przyjrzeniu się konsumentom w kanałach społecznościowych Facebook, Twitter, Instagram i YouTube.

W ten sposób zidentyfikowano fanów Sony Mobile, którzy nie tylko publicznie wyrażali uznanie dla marki, ale też w praktyczny sposób wykorzystywali produkty Xperia jako doskonałe narzędzia do budowy osobistych sukcesów i realizacji własnych pasji.

Kilkoro wybranych szczęśliwców zostało zaproszenych do Barcelony na spotkanie z wielokrotnie nagradzanym reżyserem Simonem Ratiganem. Simon znany jest  z umiejętności wyszukiwania magii w najbardziej zaskakujących miejscach, a jego zdolności reżyserskie i filmowe będzie można ocenić oglądając filmy z udziałem bohaterów – klientów Sony Mobile.

Komunikacja „Everyday Extraordinary” w zależności od kraju skupia się na outdoorze, punktach sprzedaży oraz przede wszystkim mediach online.

Treść głównego filmu kampanii (80-sekundowe „Manifesto”) to wizualna prezentacja cech produktów Sony Mobile, które umożliwiają każdemu z siedmiu prawdziwych użytkowników dowiedzieć się więcej o otaczającym ich świecie i zmieniać go.

Każdy z siedmiu bohaterów zasłużył także na odrębną filmową opowieść. W pierwszym obejrzymy Briandę ‒ blogerkę modową i DJ-kę z Madrytu, aktywną „dniami i nocami”, z łatwością wykorzystującą dwudniową żywotność baterii w smartfonach Xperia.

W kolejnym filmie możemy zobaczyć jak dzięki urządzeniom Sony użytkownicy mogą „widzieć w ciemności”: uwagę widza przykuje świetny obraz nocnego lotu sowy w zwolnionym tempie. W jeszcze innym główna bohaterka mówi: Wytrzymuję pod wodą ‒ a my widzimy ją w magicznym, podwodnym świecie, prezentując jednocześnie najwyższą wodoodporności telefonu IP 65/68.

Oprócz 80-sekundowego „Manifesto”, siedem kolejnych filmów (o długości 20”) zostanie wykorzystanych jako pre-rolle. Pozostałe „cztery moce marki” współtworzące narrację w filmach to: Hi-res Audio, technologia SmartWear, śledząca osobiste cele fitness, Digital Noise Cancelling (cyfrowa eliminacja zewnętrznego hałasu przy słuchaniu muzyki i oglądaniu filmów) oraz PS4™ Remote Play, pozwalający graczom na łączenie ich Xperii z PS4 przez domowe Wi-Fi  i używanie bezprzewodowego kontrolera DUALSHOCK®4 Wireless Controller, by cieszyć się grami PS4 w dowolnym miejscu w domu.

Za muzykę do spotów odpowiada Kid Arkade, który niedawno podpisał kontrakt z Sony Music, tworzący fuzję klasycznych i współczesnych stylów muzycznych..

Wraz z filmami przygotowano 7 kreacji graficznych, stworzonych przez fotografa Toma van Schelvena, ilustrujących główny przekaz kampanii i pokazujących jej główne postaci.

Premiera filmu na kanale YouTube odbędzie się dzisiaj, a globalna kampania trwać będzie przez całą wiosnę.

sony_hero_facebook_1200x900_0003_Layer Comp 4

KAMPANIA W POLSCE

Polska odsłona nowej platformy komunikacyjnej Sony Mobile oparta została również na globalnym przesłaniu „Odkryj to, co niezwykłe każdego dnia”.

Sony Mobile w Polsce skupiło się na promocji rodziny Sony Xperia Z3 i funkcji takich, jak jakość zdjęć przy słabym oświetleniu (widzę w ciemności), jakość słuchanego dźwięku w każdym miejscu (uciszam tłumy), klasa wodoodporności (wytrzymuję pod wodą), wytrzymała bateria (jestem aktywna dniami i nocami), możliwość grania na PS4 poprzez Xperię dzięki PS4 Remote Play (przenikam ściany), oraz współpraca z lifelog dzięki SmartBand/SmartBand Talk (kontroluję mój dzień). Kampania rusza już 2 kwietnia i potrwa do końca wakacji.

Sony Mobile w Polsce również poszukiwało fanów Xperia oraz pasjonatów, którzy niejeden raz rzucili wyzwanie produktom Xperia. Są wśród nich tacy ludzie, jak Krzysztof Adamek ‒ młody, zdolny fotograf, od dawna zakochany w Xperii, Andrzej Bargiel ‒ ratownik TOPR, himalaista, człowiek, który zasłynął (i znów zasłynie w tym roku!) ekstremalnymi zjazdami na nartach z najwyższych szczytów świata. Jest dwoje fantastycznych kajakarzy-freestyle’owców: Zosia Tuła i Tomek Czaplicki, medaliści wielu mistrzostw na świecie i w Europie, bezdyskusyjnie najlepsi także w Polsce. Znakomicie uzupełnia naszą grupę Karol Werner ‒ bloger, rowerzysta, podróżnik.

Zespół partnerów będzie stale się powiększał: już dzisiaj można dostrzec współpracujących z Sony Mobile Polska w serwisie Instagram wielu fantastycznych fotografów-amatorów.

Dodatkowo z myślą o użytkownikach Sony Xperia Lounge  Sony rozpoczyna współpracę z serwisem Spotify! Dzięki tej współpracy od 2 kwietnia 2015 r. użytkownicy Xperia Lounge Gold i Xperia Lounge Silver będą mogli pobrać darmowy kod, umożliwiający korzystanie ze Spotify Premium przez okres 3 miesięcy.

To będą trzy miesiące bezpłatnej muzyki w świetnej jakości, bez żadnych reklam, dedykowane wyłącznie użytkownikom Xperii Lounge.

Źródło: Sony

sony_hero_facebook_1200x900_0004_Layer Comp 5

Related Post

Pepsi ze smartfonem w tle?

Posted by - 14 października 2015 0
Informacja z pozoru niewiarygodna wygląda jednak na prawdziwą. Serwis GSM Arena (nie tylko zresztą ten), powołując się na Reutersa poinformował,…

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *