redmi note 7

Redmi Note 7 to hit – 100 tysięcy egzemplarzy sprzedanych w niecałe 9 minut

22 0
Redmi to już obecnie samodzielna marka, rozbrat z Xiaomi nie jest oczywiście całkowity, ale wydaje się, że ta decyzja przysłuży się obydwu firmom. Podczas pierwszej sprzedaży błyskawicznej, Redmi Note 7 znalazło 100 tysięcy nabywców w dokładnie 8 minut 36 sekund.

Tak doskonała sprzedaż urządzenia nie specjalnie dziwi. Redmi upakowało w Note 7 sporo świetnych rozwiązań, co w połączeniu z atrakcyjnym designem i niską ceną (zaczynającą się od 999 juanów ~550 zł) przełożyło się na ogromne zainteresowanie smartfonem.

Dla przypomnienia, Redmi Note 7 wyposażono m.in. w: 6,3-calowy wyświetlacz o rozdzielczości FullHD+ i proporcjach 19,5:9, procesor Qualcomm Snapdragon 660, od 3 GB do 6 GB pamięci RAM, akumulator o pojemności 4000 mAh oraz podwójny aparat główny z sensorami o rozdzielczości 48 Mpix i 5 Mpix.

Szefostwo Redmi jest niezwykle zadowolone z debiutu urządzenia i już zapowiedziało, ze liczy na milion sprzedanych egzemplarzy do końca stycznia. Plan ambitny, ale biorąc pod uwagę pierwszą sprzedaż, całkowicie realny.

Jedyne czego możemy sobie życzyć, to aby Redmi Note 7 trafił do oficjalnej polskiej dystrybucji.

Maciej Persona

Dziennikarz, kulturoznawca, z zamiłowania gracz i znawca zombie. Fan polskiej fantastyki oraz cięższych brzmień. Od pracy za biurkiem odpoczywa na siłowni lub biegając.

Related Post

Nowa jakość bezprzewodowych słuchawek

Posted by - 3 września 2015 0
Plantronics wprowadza dziś do oferty BackBeat SENSE: inteligentne, bezprzewodowe słuchawki, które na nowo definiują możliwości nagłownych słuchawek stereo oraz poczucie komfortu…

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *