Realpolitiks lokomotywą Jujubee

405 0
Z grami bywa odwrotnie niż z flagowcami wśród producentów smartfonów. O ile u tych drugich flagowce to przede wszystkim prestiż, ale są na tyle drogie, że stać na nie niewielu, a wolumen sprzedaży robi się na tańszych modelach, to w przypadku gier sukces flagowej gry to często być albo nie być dla jej wydawcy

Właśnie takim flagowym produktem dla studia dewelopersko Jujubee jest gra Realpolitiks. Wydawca po blisko roku od momentu, w którym ujrzała światło dzienne zdecydował się ujawnić jej statystyki.

Realpolitiks to gra strategiczna, która ukazała się w wersji na komputery osobiste 16 lutego, zaś na urządzenia mobilne (pod nazwą „Realpolitiks Mobile”) w lipcu 2017 r. Od samego początku zyskała zainteresowanie 50 tys. graczy.  Zdaniem producenta koszt wydania gry wersji na komputery osobiste oraz marketingu zwrócił się w ciągu kilku dni od premiery. Podobnie było przy okazji premiery wersji mobilnej, gdzie koszt przeniesienia Realpolitiks na systemy iOS i Android zwrócił się w ciągu 4 dni od premiery.

W marcu tego roku pojawi się pierwszy z płatnych dodatków do gry. Niezależnie od tego Jujubee rozpoczęło pracę nad kontynuacją swojej flagowej gry, a jej nazwa to Reapolitiks 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *