OPPO świętuje 16 rocznicę powstania

17 0

W ciągu ostatnich kilku lat OPPO wyrosło na innowatora w obszarze inteligentnych urządzeń. Spółka coraz śmielej buduje swoją globalną obecność.

W 2020 roku OPPO zdołało wprowadzić na rynek szereg przełomowych rozwiązań technologicznych w obszarze łączności 5G, SI, obrazowania i szybkiego ładowania VOOC, a najnowsze innowacje i osiągnięcia znalazły zastosowanie w sprzętach i urządzeniach dla konsumentów.

W sierpniu br. OPPO przedstawiło premierową technologię hybrydowego zooma nowej generacji, która wyznacza całkiem nowe standardy w obszarze jakości obrazu. Co więcej, koncern zaprezentował szereg rozwiązań w obszarze ładowania, m.in. technologię szybkiego ładowania 125 W, która sprawiła, że OPPO stał się niekwestionowanym liderem branży na tym polu.

OPPO wdrożyło także pierwsze samodzielne sieci 5G (SA) na terenie Wielkiej Brytanii i dostarczyło pierwsze w Europie usługi plasterkowania sieci 5G SA. Na ten moment OPPO współpracuje z przeszło 50 globalnymi operatorami, w celu przyśpieszenia procesu komercjalizacji sieci 5G na ogromną światową skalę.

Koncern zdobył również pierwsze miejsce w kategorii SI podczas CVPR 2020 oraz powołał do życia dział ds. inteligentnej percepcji i interakcji, które prowadzi prace nad rozwojem najnowszych technologii SI.

Spółka napędzana innowacjami

Realizując cel, jakim jest stworzenie zintegrowanej spółki technologicznej, OPPO przeszło olbrzymią ewolucję, aby odpowiadać na potrzeby użytkowników w różnych sytuacjach. Wraz z utworzeniem Oddziału ds. inteligentnych urządzeń mobilnych, na rynek trafiły sprzęty z obszaru IoT, takie jak słuchawki bezprzewodowe, smartwatche i routery CPE 5G. Oprócz rozwijania rynku smartfonów, OPPO stawia sobie za cel utworzenie inteligentnego ekosystemu.

OPPO opracowało kluczowe technologie sprzętowe, elementy oprogramowania i usługi sieciowe. OPPO to marka skupiona wokół potrzeb konsumentów. Dlatego też najnowsza wersja systemu operacyjnego ColorOS została stworzona z myślą o użytkownikach z dysfunkcją wzroku, słuchu oraz innymi formami niepełnosprawności i wprowadza funkcjonalności, które pomagają zniwelować bariery w użytkowaniu sprzętów – m.in. TalkBack, funkcja gotowości i Menu dostępności. Liczba miesięcznych aktywnych użytkowników systemu ColorOS na świecie wynosi obecnie ponad 370 milionów.

Tony Chen, założyciel i CEO OPPO

OPPO od lat jest wiernej swej podstawowej misji – tworzenia technologii, która jest bardziej przyjazna, dostępna i spersonalizowana. Kierując się tymi założeniami, marka chce budować bliskie i silne relacje z partnerami z globalnego łańcucha dostaw, wiodącymi operatorami sieci i firmami handlowymi, aby wspólnie tworzyć produkty i rozwiązania jeszcze bardziej skupione wokół potrzeb człowieka z myślą o przyszłych użytkownikach.

Technologia powinna nie tylko wzbogaca ćnasze życie, ale także zbliżać nas do świata i innych ludzi. Takie było założenie OPPO od początku naszej drogi. W dłużej perspektywie OPPO będzie nadal dostarczać konsumentom na całym świecie lepsze doświadczenia technologiczne z pomocą naszych przyjaciół, a w rezultacie tworzyć otwarty i inteligentny ekosystem.

Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że udało nam się zajść tak daleko i że świętujemy tę piękną rocznicę. Jestem bardzo wdzięczny wszystkim tym, którzy przez te lata byli częścią zespołu OPPO – klientom, partnerom i pracownikom, których wsparcie i zaangażowanie w ciągu ostatnich 16 lat sprawiły, że odnieśliśmy sukces – mówi Tony Chen, założyciel i CEO OPPO.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *