Ofensywa personalna Lenovo

349 0
Koniec minionego tygodnia i początek obecnego przyniósł dwie nominacje w strukturach Lenovo. Jedna z nich może być zaskoczeniem, przynajmniej dla tych, co obserwują rynek od dłuższego czasu. Do branży mobilnej powraca bowiem człowiek, który tak naprawdę dzięki niej wypłynął na szerokie wody.

Chodzi o Kubę Pancewicza (jeśli chodzi o imię preferuje taką formę). Od 1 kwietnia obejmie on stanowisko General Managera w Lenovo MBG Polska i regionie SEE (Europa Południowo-Wschodnia). Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za strategiczny rozwój marki Motorola w Polsce i SEE.

Nie jest to jego pierwsza styczność z branżą mobilną. W latach 1998-2014 pracował bowiem w Nokii, czyli w czasach, kiedy marka była naprawdę fińska i na całym świecie święciła triumfy. Pełnił tam m.in. funkcję General Managera w Polsce, zarządzał także rynkami zagranicznymi, a od roku 2011 zajął stanowisko Head of Mobile Phones w Europie.

Wcześniej pracował w IBM, a w ostatnich latach pełnił funkcję CEO w firmie Young Digital Planet, należącej do Sanoma Group, tworzącej cyfrowe rozwiązania dla edukacji w 45 krajach na świecie.

Jego głównym zadaniem w nowej firmie będzie znaczący wzrost świadomości należącej do Lenovo marki Motorola w Polsce i dalsze zwiększanie udziału w rynku, a także zostanie wiodącą marką smartfonów w regionie SEE.

Drugą z istotnych nominacji jest powołanie Ivana Bozeva na stanowisko stanowisko dyrektora wykonawczego na region Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej.

W Lenovo Ivan Bozev pracuje od 17 lat, w firmie pełnił dotąd wiele funkcji. Obecnie będzie nadzorować ciągły rozwój grupy PC Lenovo w Polsce, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, na Słowacji i Węgrzech oraz sześciu innych krajach Europy Wschodniej.

Related Post

Co nas czeka w 2015 roku?

Posted by - 24 stycznia 2015 0
  Za nami bardzo ciekawy rok w branży komunikacji mobilnej. Wydarzeniem ostatnich 12 miesięcy w Polsce był na pewno pierwszy…

Wybierz swój biurowy styl

Posted by - 27 kwietnia 2016 0
Na jakość rozmów pracowników call center, a zatem na jakość obsługi klienta wpływa nie tylko krystalicznie czysty dźwięk po obu…

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *