4 Publicity rozpoczyna współpracę z marką Blaupunkt

557 0
Agencja 4 Publicity, specjalizująca się w działaniach wizerunkowych na rzecz firm z branży IT i Telekom, nawiązała współpracę z marką Blaupunkt. Agencja zajmie się komunikacją oraz działaniami marketingowymi towarzyszącymi wprowadzeniu na polski rynek nowej kategorii produktów niemieckiej firmy – telefonów specjalistycznych i smartfonów.

Wraz z początkiem 2018 roku agencja 4 Publicity rozpoczęła aktywności związane z zapowiadanym wprowadzeniem do sprzedaży szerokiego portfolio telefonów marki Blaupunkt. W jego skład wchodzą zarówno telefony biurowe, specjalistyczne i przeznaczone dla seniorów, jak i duży wybór smartfonów z Androidem.

„Mówiąc najprościej telefony Blaupunkt to jakość z najwyższej półki, poparta wieloletnimi tradycjami marki, a mieszcząca się w przedziale cenowym zarezerwowanym dla B-brandów. Z pomocą agencji 4 Publicity zamierzamy prowadzić kampanię informacyjną, która zapewni klientom lepszy wgląd do naszego portfolio, które wciąż rozbudowujemy, mając na uwadze indywidualne potrzeby przedstawicieli kolejnych grup docelowych.” – mówi Marcin Harasim, CEO Blaupunkt Mobile & Smart Home Polska.

Blaupunkt od ponad 90 lat produkuje sprzęt elektroniczny wysokiej jakości i konsekwentnie wprowadza na rynek kolejne grupy produktów, łącząc tradycyjne wartości firmy z innowacyjnością w dziedzinie technologii i designu.

„Blaupunkt to dobrze rozpoznawalna marka, co z punktu widzenia agencji PR stanowi duży atut. Ale wiąże się też z dużą odpowiedzialnością. Tym bardziej że Blaupunkt zdecydował się powierzyć nam nie tylko kwestie związane z media relations, lecz także koordynację szerzej pojętych działań marketingowych. To dla nas ekscytujące, bo tym samym rozszerzamy zakres usług agencji. Wieloletnie doświadczenie w branży technologicznej pozwala nam jednak myśleć bez obaw o nowych wyzwaniach, które nas czekają. Liczymy, że ta współpraca okaże się korzystna dla obu stron.” – mówi Magda Cieślak, CEO agencji 4 Publicity.

Z ramienia agencji 4 Publicity za markę Blaupunkt Polska w segmencie Mobile odpowiada Agnieszka Wajszczyk.

źródło: informacja prasowa

Maciej Persona

Dziennikarz, kulturoznawca, z zamiłowania gracz i znawca zombie. Fan polskiej fantastyki oraz cięższych brzmień. Od pracy za biurkiem odpoczywa na siłowni lub biegając.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *