NAVITEL Poland podpisał umowę dystrybucyjną z notowaną na GPW spółką TelForceOne, na mocy której vouchery z kodami do aplikacji Navitel Navigator znajdą się w punktach detalicznej sprzedaży, takich jak komisy i serwisy telefonów komórkowych.
– TelForceOne SA to jeden z największych w Polsce dystrybutorów akcesoriów GSM, który z ofertą dociera do ogromnej liczby detalicznych punktów sprzedaży, dzięki czemu nasze produkty będą szeroko dostępne w kanale retail. Z naszych obserwacji wynika, że użytkownicy chętnie odwiedzają lokalne, przydomowe punkty sprzedaży GSM poszukując akcesoriów do swoich urządzeń mobilnych. Mając bardzo dobry produkt w przystępnej cenie możemy takim klientom zapewnić precyzyjną, łatwą w obsłudze i dożywotnio aktualizowaną mapę Polski wraz z dodatkowymi funkcjami, takimi jak wbudowany komunikator, serwis pogodowy czy opcja rezerwacji hotelu wprost z menu aplikacji – podkreśla Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL Polska.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Już w maju za pośrednictwem kanałów dystrybucyjnych wrocławskiej spółki vouchery NAVITEL trafią do punktów sprzedaży na terenie całego kraju. Promocyjna cena na mapę Polski wynosi obecnie 49.99 zł. wraz z dożywotnią aktualizacją. Zaletą aplikacji Navitel Navigator jest tryb offline, dzięki czemu mapa nie obciąża limitu transferu danych.
Źródło: Navitel