Kwartalne wydatki reklamowe operatorów

33 0
Instytut Monitorowania Mediów (IMM) przygotował na potrzeby Mobilitynews.pl kwartalne zestawienie wydatków reklamowych operatorów. Przyjrzyjmy się zatem jak one wyglądały.

Największe wydatki – co nie jest zaskoczeniem – przypadły na 4 największe sieci komórkowe. Po kolei były to Plus, Orange Play i T-Mobile. Za nimi uplasowały się UPC, Netia i Cyfrowy Polsat. Obaj ostatni operatorzy są w tej samej grupie kapitałowej, co Plus, zatem firmy powiązane z Zygmuntem Solorzem wydawały na reklamę najwięcej. W rankingu zmieściły się jeszcze stacja nc+ i druga marka Orange – nju mobile.

Najwięcej wydatków poszło na reklamę sieci komórkowych, następnie usług łączonych. Później są wydatki na kartę, abonament, oferty dla firm i internet.

 

 

lp. Marka Koszt
1 Sieci komórkowe 63 227 653
2 Oferta łączona (TV, Internet, Telefon) 55 941 987
3 Sieci komórkowe – oferta na kartę 47 158 787
4 Sieci komórkowe – oferta na abonament 27 733 546
5 Sieci komórkowe – oferta dla firm 22 918 083
6 Sieci komórkowe – internet 16 638 307

 

 

Related Post

Co groziło klientom Orange

Posted by - 11 października 2019 0
Próby wyłudzenia danych stanowiły ponad 2/3 cyberzagrożeń (67%) wykrytych w sieci Orange. Na drugim miejscu było oprogramowanie typu adware, zasypujące…

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *