Internet z telewizją w Netii idą w parze

31 0
O tym, że oferta telewizyjna jest dla Netii bardzo istotna wiadomo nie od wczoraj. W końcu spadające przychody z telefonii stacjonarnej trzeba czymś zrekompensować. Niedawno operator przedstawił ofertę TV dla hoteli. Tym razem pokazał pakiety dla użytkowników indywidualnych.

Jest to oferta mieszana obejmująca dostęp do internetu i telewizji. W jej skład wchodzi dostęp do sieci150 Mb/s i usługa telewizyjna w dwóch wariantach do wyboru. Pierwsza dla fanów sportu (m.in. Eleven Sports, Polsat Sport Premium) lub miłośników filmów i seriali (m.in. HBO HD). Oba promocyjne pakiety kosztują po 80 zł miesięcznie, a pierwszy miesiąc klienci otrzymają gratis.

Pierwszą grupą, do której skierowana jest oferta są kibice sportowi. Na celowniku są zwłaszcza fani piłki nożnej. Drugim segmentem odbiorców nowych pakietów są kinomaniacy.

W wariancie TV dla kinomaniaków znajdują się 107 popularne kanały (56 w HD), w tym kanały HBO HD oraz dostęp do serwisu HBO GO. Z kolei w opcji TV dla kibiców jest 105 kanałów (57 w HD), w tym Eurosport, Eleven Sports i Polsat Sport Premium.

W ofercie Netii dostępne są nadal dotychczasowe kanały pakietowe: Internet 150 Mb/s z TV Na Start (91 kanałów, w tym 46 w HD) za 50 zł miesięcznie oraz Internet 150 Mb/s z TV Elastyczną (samodzielne kształtowanie oferty TV przez klienta spośród ponad 200 kanałów, w tym treści premium) od 70 zł miesięcznie. Darmowy okres promocyjny to odpowiednio 1 i 3 miesiące.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *