Honor ze wzmocnionym zespołem

202 0

 

HUAWEI Honor

 

Marka smartfonów Honor, która zadebiutowała na polskim rynku w październiku ubiegłego roku powiększa zespół osób odpowiedzialnych za jej wizerunek. Stanowisko PR & Social Media Managera na region Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawii objęła Monika Grabowska. Wsparła zespół odpowiedzialny za rozwój marki w regionie kierowany przez Rafała Napłoszka, Regional Business Directora na kraje Europy Środkowo-Wschodniej
i Skandynawii.

Monika Grabowska

Monika Grabowska to specjalista w dziedzinie komunikacji z dziewięcioletnim doświadczeniem w marketingu i public relations. Wcześniej przez trzy lata związana była z firmą ASUS, gdzie jako PR Manager odpowiadała za działania z zakresu PR korporacyjnego oraz PR produktowego dla kategorii urządzeń takich jak notebooki, tablety i smartfony. Od 2005 roku zdobywała doświadczenie w agencjach marketingowych oraz PR, realizując projekty dla marek takich jak m.in. Lenovo, EA Games, Mercedes-Benz, AstraZeneca. Jest absolwentką Psychologii Społecznej ze specjalizacją z zakresu reklamy.

Rafał Napłoszek _HONOR

Zespołem odpowiedzialnym za markę Honor kieruje Rafał Napłoszek, Regional Business Director na region Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Posiada 17-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży i marketingu, głównie w branży retail, telekomunikacyjnej i internetowej. Poprzednio związany był z Grupą Allegro – jako Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Gadu-Gadu, a następnie Dyrektor Marketingu w PayU SA. Ścieżkę zawodową rozpoczynał od pracy w full service-owych agencjach reklamowych – J. Walter Thompson i D’Arcy, gdzie tworzył strategię komunikacyjną dla takich klientów jak Era, Inteligo, Multibank, Unilever, Alfa Romeo, Shell, Daewoo, Warner Lambert, Wilkinson. Był również szefem marketingu w Germanos. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Wydziału Orientalistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

źródło: Honor

Related Post

Samsung poszukuje nowych dostawców

Posted by - 24 listopada 2016 0
Według najnowszych informacji koreański producent planuje zmienić swojego dotychczasowego dostawcę czytników linii papilarnych do swoich urządzeń. Samsung chce aby kolejny…

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *