W Grupie Cyfrowy Polsat po skonsumowaniu transakcji przejęcia Netii przyszedł czas na kolejne ruchy kapitałowe. Konkretnie w spółce Aero2, do której należy marka a2mobile. Na mocy zawartej umowy klienci a2mobile przejdą pod skrzydła Premium Mobile, które tym samym będzie liczyć 200 tys. użytkowników.
To nie koniec zmian. Po zakończeniu procesu transferu użytkowników Cyfrowy Polsat zwiększy liczbę posiadanych udziałów w Premium Mobile do 25%. Ponadto CP zachowa przychody hurtowe od marek a2mobile i Premium Mobile.
Dla użytkowników a2mobile istotna informacja to taka, że nie zmienia się marka, oferta, cenniki i zasięg sieci.
Co to oznacza? Mogą to być zwyczajne porządki w Grupie, ale może być także zachęta do bliższego zainteresowania się ofertą Premium Mobile. Pozostaje on operatorem małym i niszowym, ale jawne i coraz większe zaangażowanie Cyfrowego Polsatu zwiększa jego wiarygodność. W oczach użytkowników MVNO to bardzo istotny parametr.
Według danych z czerwca Premium Mobile obsługiwało ponad 100 tys. kart SIM, zaś a2mobile niecałe 76 tys.