XII Targi eHandlu zapraszają

152 0

Niezależnie, czy jesteś profesjonalistą czy entuzjastą nowych technologii i rozwiązań wspierania sprzedaży – na XII Targach eHandlu każdy znajdzie coś dla siebie. Rdzeniem wydarzenie będą 32 starannie dobrane prelekcje opisujące realne case studies. Dodatkowo prezentacje zostały wyselekcjonowanie przez społeczność internetową po to, by możliwie trafnie odpowiadały aktualnym trendom.

XII Targi eHandlu Gdańsk 2017

Tak oto prezentuje się harmonogram imprezy:

Godz. 11:00 – 11:20

  • Istvan Simon, Prefixbox
    CRO through improving Product Search
  • Filip Duszczak, Instream.io
    Jak skutecznie zautomatyzować procesy sprzedażowe i marketingowe w branży SaaS/IT/B2B
  • Dominik Krześlak, ExpertSender
    One time buyers – jak nakłaniać klientów do kolejnych zakupów
  • Daniel Kędzierski, FastTony.es
    5 ukrytych rozwiązań w Facebook API, które dopalą twój e-commerce

Godz. 11:35 – 11:55

  • Roman Szubryt, rankingCoach
    Zwiększ przychody swojej firmy przy użyciu marketingu w SaaS
  • Arkadiusz Tokarczyk i Daniel Cisek, Kaliop Poland
    Co łączy perspektywę administratora i końcowego użytkownika sklepu internetowego, czyli jak zadbać o obie grupy
  • Ireneusz Klimczak, GetResponse
    4 filary marketing automation, dzięki którym spersonalizujesz komunikację
  • Dr Sohrab Kazemahvazi, Stora Enso
    E-commerce Packaging: What consumers think and what e-tailers want

Godz. 12:25 – 12:45

  • Anna Rak, Trusted Shops
    ABC efektywnej obsługi klienta w sklepie internetowym
  • Szymon Szirch, AB S.A.
    Od zbierania informacji do ich wykorzystania w realizacji celów biznesowych
  • Łukasz Plutecki, AtomStore
    Mobile commerce – wczoraj, dzisiaj i jutro
  • Tomasz Kubicki, Bluerank
    Odczarowując Data Science

Godz 13:00 – 13:20

  • Marta Klimczak, FreshMail
    Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, Chrząszczyżewoszyce, powiat Łękołody – wykorzystaj dane jakie masz o swoich odbiorcach do zwiększenia efektywności z email marketingu
  • Piotr Michalak i Jarosław Ziółkowski, Grupa TENSE
    SEO napędza e-commerce
  • Karol Dudij, Unified Factory S.A.
    Chat boty i smart search czyli co może zdziałać automatyzacja wykorzystująca sztuczną inteligencją w ecommerce?
  • Michał Blak, edrone
    Let’s Compete with the machine!

Goda. 13:50 – 14:10

  • Łukasz Kozłowski, Shoper
    Rage Against the Mobile
  • Sergey Butko, CallPage
    Telefon jako źródło dodatkowych koszyków w twoim sklepie internetowym
  • Łukasz Wysokiński, E-Logistics
    Wpływ customer care na zakupy internetowe jako jeden z czynników stymulujących sprzedaż w e-sklepie
  • Maciej Jasiaczyk, PayU
    Innowacyjne wykorzystanie płatności – Sharing Economy na Polskim rynku

Godz. 14:25 – 14:45

  • Wojtek Mazur, Elephate
    Jak zdobyć więcej ruchu w Twoim e-commerce za pomocą content marketingu
  • Michał Walachowski, EmailLabs
    Dostarczalność e-mail – cichy zabójca Twoich działań z E-mail Marketingowych. Poznaj 7 sprawdzonych sposobów, które natychmiast zwiększą skuteczność Twoich wysyłek
  • Robert Wiśniewski, BEST.NET
    E-commerce w B2B – nudny czy trudny?

Godz. 15:15 – 15:35

  • Sebastian Suma, CEO, Sempai
    SEO i PPC – efektywnościowe YIN YANG, przeciwne lecz uzupełniające się siły marketingu w wyszukiwarkach
  • Paweł Fornalski, IAI-Shop.com
    Wyprawa po Święty Graal e-commerce, czyli jak idąc pod prąd rozwiązaliśmy nierozwiązywalny problem drop shippingu
  • Igor Czajkowski i Maciej Synoradzki, 2ClickShop
    Dlaczego tak wiele wdrożeń sklepów internetowych lub systemów B2B kończy się porażką i co zrobić by zakończyły się sukcesem
  • Jussi Lindberg, Adyen
    Omnichannel is closer than you think

Godz. 15:50 – 16:10

  • Grzegorz Kordeczka, eMarketing.pl
    Sekrety Content Marketingu dla eCommerce
  • Fernando Angulo, SEMrush
    Top 10 Strategies to improve your SEO and get even more conversions for your E-Commerce
  • Andrzej Ogonowski, SMSAPI
    Mówże wyraźniej!

Niemal wszyscy kupujemy już on-line, ale czy zdajemy sobie sprawę jaka technologia i know-how stoją za kuszeniem nas ofertami? 10 maja Gdańsk stanie się na jeden dzień domem e-handlu. Dzięki XII edycji cyklicznej imprezy branżowej Targi eHandlu będzie niecodzienna okazja by poszerzyć świadomość “konsumenta sieciowego”.

Wstęp jest darmowy – wymaga jedynie rejestracji on-line.

Mobility

Jako marka istniejemy na rynku od 2001 roku. Swoją obecność podkreślamy przede wszystkim wydawaniem magazynu „Mobility”, który zaledwie po kilku latach został uznany na rynku jako największy i najbardziej popularny miesięcznik o smartfonach i najnowszych technologiach mobilnych.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *