Niezależnie, czy jesteś profesjonalistą czy entuzjastą nowych technologii i rozwiązań wspierania sprzedaży – na XII Targach eHandlu każdy znajdzie coś dla siebie. Rdzeniem wydarzenie będą 32 starannie dobrane prelekcje opisujące realne case studies. Dodatkowo prezentacje zostały wyselekcjonowanie przez społeczność internetową po to, by możliwie trafnie odpowiadały aktualnym trendom.
Tak oto prezentuje się harmonogram imprezy:
Godz. 11:00 – 11:20
- Istvan Simon, Prefixbox
CRO through improving Product Search - Filip Duszczak, Instream.io
Jak skutecznie zautomatyzować procesy sprzedażowe i marketingowe w branży SaaS/IT/B2B - Dominik Krześlak, ExpertSender
One time buyers – jak nakłaniać klientów do kolejnych zakupów - Daniel Kędzierski, FastTony.es
5 ukrytych rozwiązań w Facebook API, które dopalą twój e-commerce
Godz. 11:35 – 11:55
- Roman Szubryt, rankingCoach
Zwiększ przychody swojej firmy przy użyciu marketingu w SaaS - Arkadiusz Tokarczyk i Daniel Cisek, Kaliop Poland
Co łączy perspektywę administratora i końcowego użytkownika sklepu internetowego, czyli jak zadbać o obie grupy - Ireneusz Klimczak, GetResponse
4 filary marketing automation, dzięki którym spersonalizujesz komunikację - Dr Sohrab Kazemahvazi, Stora Enso
E-commerce Packaging: What consumers think and what e-tailers want
Godz. 12:25 – 12:45
- Anna Rak, Trusted Shops
ABC efektywnej obsługi klienta w sklepie internetowym - Szymon Szirch, AB S.A.
Od zbierania informacji do ich wykorzystania w realizacji celów biznesowych - Łukasz Plutecki, AtomStore
Mobile commerce – wczoraj, dzisiaj i jutro - Tomasz Kubicki, Bluerank
Odczarowując Data Science
Godz 13:00 – 13:20
- Marta Klimczak, FreshMail
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, Chrząszczyżewoszyce, powiat Łękołody – wykorzystaj dane jakie masz o swoich odbiorcach do zwiększenia efektywności z email marketingu
- Piotr Michalak i Jarosław Ziółkowski, Grupa TENSE
SEO napędza e-commerce - Karol Dudij, Unified Factory S.A.
Chat boty i smart search czyli co może zdziałać automatyzacja wykorzystująca sztuczną inteligencją w ecommerce? - Michał Blak, edrone
Let’s Compete with the machine!
Goda. 13:50 – 14:10
- Łukasz Kozłowski, Shoper
Rage Against the Mobile - Sergey Butko, CallPage
Telefon jako źródło dodatkowych koszyków w twoim sklepie internetowym - Łukasz Wysokiński, E-Logistics
Wpływ customer care na zakupy internetowe jako jeden z czynników stymulujących sprzedaż w e-sklepie - Maciej Jasiaczyk, PayU
Innowacyjne wykorzystanie płatności – Sharing Economy na Polskim rynku
Godz. 14:25 – 14:45
- Wojtek Mazur, Elephate
Jak zdobyć więcej ruchu w Twoim e-commerce za pomocą content marketingu - Michał Walachowski, EmailLabs
Dostarczalność e-mail – cichy zabójca Twoich działań z E-mail Marketingowych. Poznaj 7 sprawdzonych sposobów, które natychmiast zwiększą skuteczność Twoich wysyłek - Robert Wiśniewski, BEST.NET
E-commerce w B2B – nudny czy trudny?
Godz. 15:15 – 15:35
- Sebastian Suma, CEO, Sempai
SEO i PPC – efektywnościowe YIN YANG, przeciwne lecz uzupełniające się siły marketingu w wyszukiwarkach - Paweł Fornalski, IAI-Shop.com
Wyprawa po Święty Graal e-commerce, czyli jak idąc pod prąd rozwiązaliśmy nierozwiązywalny problem drop shippingu - Igor Czajkowski i Maciej Synoradzki, 2ClickShop
Dlaczego tak wiele wdrożeń sklepów internetowych lub systemów B2B kończy się porażką i co zrobić by zakończyły się sukcesem - Jussi Lindberg, Adyen
Omnichannel is closer than you think
Godz. 15:50 – 16:10
- Grzegorz Kordeczka, eMarketing.pl
Sekrety Content Marketingu dla eCommerce - Fernando Angulo, SEMrush
Top 10 Strategies to improve your SEO and get even more conversions for your E-Commerce - Andrzej Ogonowski, SMSAPI
Mówże wyraźniej!
Niemal wszyscy kupujemy już on-line, ale czy zdajemy sobie sprawę jaka technologia i know-how stoją za kuszeniem nas ofertami? 10 maja Gdańsk stanie się na jeden dzień domem e-handlu. Dzięki XII edycji cyklicznej imprezy branżowej Targi eHandlu będzie niecodzienna okazja by poszerzyć świadomość “konsumenta sieciowego”.
Wstęp jest darmowy – wymaga jedynie rejestracji on-line.