Celem chińskiego producenta na rok 2018 była sprzedaż 100 milionów urządzeń. Jak dowiadujemy się z najnowszych informacji, cel ten udało się zrealizować Xiaomi znacznie przed czasem.
Założyciel Xiaomi – Lei Jun, podczas swojego ostatniego wystąpienia w Pekinie, poinformował że jego firma przekroczyła barierę 100 milionów sprzedanych urządzeń dokładnie 26 października. Duży w tym udział miał rodzimy rynek Xiaomi, gdzie firma rozwijała się najszybciej. Lei Jun wyraził także wdzięczność dla swojego zespołu za „ciągłe wysiłki na rzecz innowacji technologicznych i poprawy jakości na przestrzeni lat”.
Co dalej? Xiaomi z całą pewnością nie ma zamiaru zwalniać tempa. Obecna średnia to 10 milionów sprzedanych urządzeń co miesiąc, śmiało możemy założyć, że ta tendencja się utrzyma. Szczególnie, że niedawno Xiaomi zaprezentowało swój najnowszy flagowiec Mi Mix 3, a u nas oficjalnie zadebiutował dziś model Mi 8 Lite.