Xerox przejmuje platformę CareAR

23 0
Xerox rozszerzył swoje portfolio oprogramowania poprzez przejęcie CareAR, firmy oferującej platformę wsparcia rozszerzonej rzeczywistości (AR). Dzięki niej pracownicy uzyskają natychmiastowy dostęp do specjalistycznej wiedzy, poglądu wykonywanej pracy w czasie rzeczywistym.

Jedna trzecia zgłoszeń serwisowych na miejscu wymaga zdalnej pomocy ekspertów. Nie są oni jednak w stanie skutecznie przekazać kontekstu sytuacji. W efekcie tego występują opóźnienia w komunikacji. Warto zaznaczyć, że unieruchomienie maszyn w celu naprawy problemu może być bardzo kosztowne. Straty mogą sięgać od 300 000 do 5 milionów dolarów za godzinę. Oprogramowanie CareAR pozwala pracownikom w sposób całkowicie zdalny przekazywać informacje, np. na temat problemów oraz w czasie rzeczywistym wskazywać rozwiązanie. Jest to możliwe dzięki połączonemu zestawowi narzędzi AR, wykorzystujących do pracy komputery stacjonarne, urządzenia mobilne czy rozwiązania typu smart glass (inteligentne szkło).

CareAR jest najnowszym uzupełnieniem portfolio rozwiązań Xerox, które pomagają przedsiębiorstwom w cyfrowej transformacji. Obejmują one produkty do automatyzacji i centralizacji, takie jak DocuShare, czy platformę do zarządzania treścią zapewniającą solidne narzędzia do automatyzacji procesów i wspierania transformacji cyfrowej w chmurze. W ofercie jest także XMPie, elastyczna technologia umożliwiająca dostosowanie i personalizację zasobów w punktach styku z klientem w celu pełnej integracji kampanii marketingowej.

Jak wskazuje Michael Ramsey, wiceprezes Customer Workflow Product Management w ServiceNow, oprogramowanie CareAR wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość jest zintegrowane i certyfikowane z usługą. Pomaga klientom zdalnie przeglądać i rozwiązywać problemy. – Przejęcie tej technologii przez Xerox może pomóc w stworzeniu dalszych możliwości unowocześniania w obszarze usług, obsługi klienta i usług IT wykorzystujących możliwości Now Platform i CareAR. – stwierdza Ramsey.

Z myślą o wspólnych klientach ServiceNow współpracuje obecnie z Deloitte w celu zintegrowania platformy CareAR dla ServiceNow z systemami obsługi operacji i wsparcia przepływu pracy.

Nowa gałąź działalności biznesowej poświęcona oprogramowaniu AR będzie prowadzona przez Sama Waicberga, wiceprezesa i dyrektora generalnego ds. Usług Cyfrowych w firmie Xerox oraz byłego współzałożyciela i dyrektora generalnego CareAR.

Related Post

Lenovo i Microsoft łączą siły

Posted by - 28 maja 2015 0
Lenovo i Microsoft poinformowały o rozpoczęciu współpracy, która zmieni sposób wyszukiwania zawartości cyfrowej. Zadanie to zyska nowy, bardziej osobisty wymiar…

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *