Wyniki kwartalne LG

15 0

W II kwartale przychody koreańskiego koncernu wyniosły 10,61 mld USD i były niższe o 17,9% od ubiegłorocznych w tym samym okresie. Zysk operacyjny zmniejszył się do 405,7 mld USD (spadek o 24%).

W dziale mobilnym sprzedaż wzrosła co prawda o 31% do 1,07 mld USD., jednak zanotował on 169 mln dol. straty. Według firmy straty spowodowane są epidemią koronawirusa, zaś sprzedaż zwiększyła się po poluzowaniu lockdownu. Strata była niższa niż w I kwartale głównie dzięki kontroli kosztów i poprawie efektywności marketingu. Teraz ma już być tylko lepiej.

Ogólnie to cztery z pięciu głównych dywizji zakończyły kwartał na sporym minusie. Spadek dotknął także segmenty Business Solutions, motoryzacyjny, domowej rozrywki i AGD. Segment biznesowy wypracował 80,5 mln USD zysku, ale był on mniejszy niż rok wcześniej.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *