Dystrybutor podał wyniki finansowe za miniony rok. Nie ukrywa, że w Polsce przejęcie ABC Daty wpłynęło na nie pozytywnie.
Sprzedaż netto Grupy ALSO wyniosła w 2019 r. 10,7 mld zł. W 2018 r. było to 9,2 mld euro co daje 16,5% wzrost. Skonsolidowany zysk netto wyniósł 100,3 mln euro. Rok wcześniej było to 81,2 mln euro, co dało 23,6% wzrost.
W regionie Europy Północnej i Wschodniej ALSO wypracowało w 2019 r. 4,83 mld euro sprzedaży netto wobec 4,02 mld euro w 2018 r. Zysk przed opodatkowaniem wyniósł niemal 42 mln euro wobec 27,1 mln euro.
Według deklaracji firmy przejęcie ABC Daty i szybka integracja aktywów polskiego dystrybutora ze strukturami ALSO pozytywnie wpłynęło na wyniki finansowe holdingu.