Tomasz Kot promuje usługi bankowe w T-Mobile

124 0

Już jutro, 5. listopada ruszy kolejna odsłona nowej kampanii „Hity od T-Mobile”.

„Hit od T-Mobile” to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej T-Mobile, w której Tomasz Kot wykonując utwory oparte o melodie kultowych szlagierów prezentuje usługi i produkty dostępne w T-Mobile. Tym razem działania reklamowe skupią się na benefitach, które zyskują klienci bankowości mobilnej T-Mobile Usługi Bankowe.

tomasz-kot-kampania

W nowym, 30-sekundowym spocie, przechadzający się po parku Tomasz Kot ma zwrócić uwagę na najważniejszy nowy atrybut oferty: zwrot 5% wartości zakupów dokonanych kartą.

Nową odsłonę kampanii dopełnia krótszy, 15-sekundowy spot produktowy, przypominający najważniejsze zalety konta w T-Mobile Usługi Bankowe. Wyróżniać się będzie użyciem mocnych elementów graficznych i ciekawych efektów postprodukcyjnych, a także nową, przykuwającą uwagę tonacją kolorystyczną.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *