Telewizory z nowej serii Performance wchodzą na rynek

17 0
Po udanym zeszłorocznym debiucie telewizorów z serii Performance marka Philips TV & Sound wprowadza na rynek następcę. Seria 8500 posiada wszystkie cechy, które zapewniły sukces modelom poprzedniej generacji, a dodatkowo zyskała kilka nowych rozwiązań. W ten sposób powstały telewizory oferujące w niewygórowanej cenie wszystko to, czego oczekują konsumenci od sprzętu z wyższej półki.

Telewizory z serii Philips Performance, które w tym roku dostępne są jako modele oznaczone 85×5, trafiły już do sprzedaży. Seria Performance to odpowiedź na oczekiwania ogromnej części konsumentów, którzy za niewygórowaną cenę poszukują sprzętu łączącego w sobie najważniejsze funkcje modeli z wyższej półki.

Seria Performance to modele LCD 4K wyposażone w matrycę DLED z szerokim spektrum barw. Telewizory oferują głębię detalu, żywe kolory przy zachowaniu naturalnego odcienia skóry oraz płynny ruch, nawet podczas streamingu.

Do tego dochodzi obsługa wielu istotnych formatów oraz funkcje dodatkowe. Jest to m.in. wsparcie HDR10+, HLG oraz Dolby Vision, który zapewnia kinowy obraz zgodny z oryginalnymi intencjami reżysera, funkcja Micro Dimming PRO pozwalająca uzyskać głębszą czerń oraz żywsze kolory, a także funkcja Natural Motion odpowiadająca za poprawę płynności obrazu. Efekty wizualne wspiera przestrzenny dźwięk 3D o wyjątkowej czystości, szczegółowości i głębi, który zapewnia obsługa formatu Dolby Atmos.

Wszystkie modele z nowej serii Performance wyposażono w trójstronny system Ambilight oraz Smart TV oparty na systemie Android w wersji 9.0 Pie z dużą biblioteką aplikacji i treści na żądanie. Do tego głosowe sterowanie za pomocą wbudowanego Asystenta Google lub przy współpracy z Amazon Alexa.

Telewizory z nowej serii 8500 posiadają jasność ekranu zwiększoną do 400 nitów oraz oferują obsługę szerokiej palety barw (WCG – Wide Color Gamut). Urządzenia wspierają bezprzewodowy system przesyłania dźwięku DTS Play-Fi. Telewizory w rozmiarze 43’’, 50’’ i 58’’ posiadają lekko nachyloną i obrotową podstawę centralną, zaprojektowaną w taki sposób, aby pod ekranem można było swobodnie zmieścić soundbar o wysokości 70 mm. Rozmiar 65’’ wyposażono w centralną nieruchomą podstawę, również umożliwiającą umieszczenie pod ekranem soundbara 70 mm, natomiast modele 70’’ i 75’’ posiadają nóżki, których wysokość można regulować – 19 mm oraz 70 mm dla opcji z soundbarem umieszczanym pod ekranem.

Pilot dołączany do tegorocznej serii posiada kilka przydatnych przycisków, które pozwalają na szybkie uruchomienie konkretnych funkcji (Ambilight, Netflix czy Google Assistant). W wybranych modelach pilot posiada na odwrocie klawiaturę QWERTY, ułatwiającą wprowadzanie tekstu przy wyszukiwaniu treści VOD lub w sieci.

Warianty serii Performance dostępne w polskiej dystrybucji:

  • model Philips 8505 – podstawa w kolorze jasnego matowego srebra
  • model Philips 8535 – podstawa w kolorze jasnego matowego srebra, pilot QWERTY

Telewizory z nowej serii Philips Performance dostępne są w rozmiarach 43, 50, 58, 65, 70 oraz 75 cali w cenie od 2399 zł za model 43”.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *