TCL na targach IFA

18 0

Podczas targów IFA TCL pokazała najnowszy Inteligentny Procesor Audiowizualny 2020, wykorzystując w pełni potencjał technologii TCL QLED i Mini-LED

Producent elektroniki użytkowej, zaprezentował dziś podczas targów IFA 2020, AiPQ EngineTM Gen 2 – najnowsze osiągnięcie TCL w zakresie optymalizacji przetwarzania audio-video. Procesor AiPQ Engine Gen 2 firmy TCL, oparty na algorytmach uczenia maszynowego połączonych z wiedzą na temat ludzkiej percepcji wzrokowej, otwiera pełen potencjał telewizorów TCL. Oferuje optymalizację obrazu i dźwięku audio w czasie rzeczywistym biorąc pod uwagę wyświetlane treści oraz uwzględniając warunki otoczenia, w którym są one oglądane. Zaawansowana technologia pozwala również na globalne dostosowanie wydajności audio-video do lokalnych zastosowań.

TCL AiPQ Engine Gen 2 optymalizuje kolory, kontrast i ostrość, zapewniając niezrównane wrażenia podczas oglądania 4K HDR. W połączeniu z nieustannym dążeniem TCL do rozwoju technologii QLED i Mini-LED, AiPQ Engine Gen 2 umożliwia klientom niezrównane wrażenia z oglądania skalowanych treści telewizyjnych z niższych niż 4K rozdzielczości dzięki unikalnym możliwościom ekranów 4K firmy TCL, a także znakomitej jakości kolorów i kontrastu. Dzięki funkcji AI Super Resolution (AISR) możliwe jest skalowanie w górę klatka po klatce materiałów video niskich rozdzielczości do jakości 4K.

TCL AiPQ Engine Gen 2 automatycznie optymalizuje ustawienia obrazu zgodnie z rozpoznawanym typem treści i wbudowanymi w algorytmy scenariuszami, takimi jak zielone krajobrazy, sceny nocne, animacja czy ruch, a także niezależnie dostosowuje ustawienia wyświetlanego obrazu dla pierwszego planu (twarze) oraz tła. Procesor AiPQ Engine Gen 2 rozpoznaje nie tylko jakość treści video, ale także gatunek wyświetlanego materiału (film, sport), co pozwala na konwertowanie treści bezpośrednio w telewizorze i wykorzystanie pełnego potencjału oferowanego przez wbudowany w nim ekran.

Sześć gwiazd europejskiej piłki nożnej ambasadorami marki

Do programu ambasadorów marki TCL dołączyli: polski napastnik Krzysztof Piątek, francuski pomocnik Paul Pogba, kapitan reprezentacji Anglii Harry Kane, niemiecki napastnik Marco Reus, włoski bramkarz Gianluigi Donnarumma, oraz hiszpański pomocnik Saúl Ñíguez (wszyscy na zdjęciu). Zawodnicy będą, w ramach partnerstwa z TCL, występować w kampaniach reklamowych firmy online i offline do lipca 2021 r., czyli przez cały sezon piłkarski 2021 dla klubów i reprezentacji w krajach UE.

Related Post

10 GB za 10 zł w Play

Posted by - 20 sierpnia 2015 0
Play wprowadził w ofertach na kartę pakiet 10 GB za 10 zł. Pakiet ważny jest przez 30 dni. Można go aktywować…

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *