T-Mobile wprowadza nowy standard obsługi firm

128 0

T-Mobile pociąg

T-Mobile Polska kontynuuje proces budowania nowego podejścia do biznesu. Zaczynając od segmentu małych i średnich przedsiębiorstw stopniowo rozpocznie wprowadzanie nowych standardów obsługi wraz z ulepszoną ofertę dla lojalnych klientów.

24 października br. T-Mobile Polska wprowadzi nowe standardy obsługi firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Przedstawi konkretne zobowiązania, które wynikają z analizy oczekiwań klientów oraz ich wskazań co do pożądanego modelu współpracy.

Telekom zmienia podejście zarówno do oferty, jak i obsługi. Operator przeprowadził dogłębną analizę rynku telefonii komórkowej i badania dotyczące oczekiwań Klientów co do korzystania z usług świadczonych przez firmy telekomunikacyjne. Bazując na ich wynikach zaplanował istotne zmiany w działalności.

W ramach nowego podejścia T-Mobile zobowiązał się, że:

  • będzie priorytetowo podchodził do obsługi  przedsiębiorców dzięki przeznaczonej dla nich infolinii i dedykowanych stanowiskach dla firm w punktach sprzedaży,
  • 9 na 10 spraw rozwiązanych zostanie przy pierwszym kontakcie,
  • doceni staż w sieci, proponując stałym klientom ofertę lepszą od tej dla nowych użytkowników.

W ramach oferty Stali mają lepiej, klienci będą mogli wybrać jedną z trzech dodatkowych korzyści: 2 x więcej Internetu, nawigację NaviExpert w ofercie z telefonem lub pakiet Norton 360 w ofercie mobilnego Internetu LTEprzez cały czas trwania umowy lub nawet 200 zł rabatu na wybrane urządzenie.

To dopiero początek. T-Mobile w ciągu najbliższych miesięcy wprowadzi kolejne zmiany, aby korzystanie z usług firmy stało się jeszcze prostsze dla jej wszystkich klientów.

źródło: T-Mobile

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *