Superoperator i Axel Springer zbudują sieć cyfrowych myjni samochodowych

73 0

Axel Springer i Superoperator zamierzają zmienić sposób działania tradycyjnych myjni samochodowych. Obecnie sieć wirtualnych myjni należąca do Axel Springer i znana w Niemczech pod nazwą „Clever Waschen”, działa na platformie niezależnej od marki, pozwalając kierowcom znaleźć najbliższą myjnię. Współpraca z Superoperatorem ma umożliwić jej rozszerzenie tak, by stała się cyfrową siecią usługową dla myjni.

Technologia cyfrowa dostarczona przez Superoperatora umożliwia cyfryzację myjni samochodowych należących do sieci, pozwalając kierowcom w prosty sposób rezerwować, opłacać i korzystać z myjni samochodowej z poziomu jednej aplikacji bez konieczności wychodzenia z auta. Dodatkowo bezkontaktowe transakcje zapewniają bezpieczeństwo i wygodę w trakcie epidemii COVID-19 i czasach dystansu społecznego. Aplikacja „Clever Waschen” jest już dostępna dla urządzeń z systemami iOS oraz Android i pokazuje wszystkie myjnie należące do sieci.

Usługi „Clever Waschen” oferowane są operatorom myjni samochodowych jako pakiety. Wariant podstawowy oferowany jest za darmo i zawiera przestrzeń w aplikacji, ułatwiając odnalezienie obiektu operatora oraz usługi reklamowe „Clever Waschen”. Dodatkowe korzyści oraz cyfryzacja wszystkich operacji myjni można uzyskać poprzez wybór jednej z miesięcznych subskrypcji.

Technologia Superoperatora umożliwia także operatorom myjni wykorzystywanie zbieranych danych w celu poprawy wszystkich istotnych aspektów biznesu – od wydajności operacyjnej, do wprowadzania innowacji w modelach biznesowych.

W nadchodzących latach, Superoperator i Axel Springer planują dalszy rozwój sieci.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *