Axel Springer i Superoperator zamierzają zmienić sposób działania tradycyjnych myjni samochodowych. Obecnie sieć wirtualnych myjni należąca do Axel Springer i znana w Niemczech pod nazwą „Clever Waschen”, działa na platformie niezależnej od marki, pozwalając kierowcom znaleźć najbliższą myjnię. Współpraca z Superoperatorem ma umożliwić jej rozszerzenie tak, by stała się cyfrową siecią usługową dla myjni.
Technologia cyfrowa dostarczona przez Superoperatora umożliwia cyfryzację myjni samochodowych należących do sieci, pozwalając kierowcom w prosty sposób rezerwować, opłacać i korzystać z myjni samochodowej z poziomu jednej aplikacji bez konieczności wychodzenia z auta. Dodatkowo bezkontaktowe transakcje zapewniają bezpieczeństwo i wygodę w trakcie epidemii COVID-19 i czasach dystansu społecznego. Aplikacja „Clever Waschen” jest już dostępna dla urządzeń z systemami iOS oraz Android i pokazuje wszystkie myjnie należące do sieci.
Usługi „Clever Waschen” oferowane są operatorom myjni samochodowych jako pakiety. Wariant podstawowy oferowany jest za darmo i zawiera przestrzeń w aplikacji, ułatwiając odnalezienie obiektu operatora oraz usługi reklamowe „Clever Waschen”. Dodatkowe korzyści oraz cyfryzacja wszystkich operacji myjni można uzyskać poprzez wybór jednej z miesięcznych subskrypcji.
Technologia Superoperatora umożliwia także operatorom myjni wykorzystywanie zbieranych danych w celu poprawy wszystkich istotnych aspektów biznesu – od wydajności operacyjnej, do wprowadzania innowacji w modelach biznesowych.
W nadchodzących latach, Superoperator i Axel Springer planują dalszy rozwój sieci.