Steven Klein tworzy kampanię dla Samsung Galaxy S6 edge+ i Galaxy Note5

137 0

Marka Samsung Electronics nawiązała współpracę ze Stevenem Kleinem, jednym z najbardziej rozpoznawalnych fotografów modowych na świecie. W stworzeniu awangardowej kampanii zdjęciowej dla najnowszych smartfonów marki Samsung – Galaxy S6 edge+ i Galaxy Note5, zostali też zaangażowani: modelki Bella Hadid i Xiao Wen Ju oraz dyrektor kreatywny V Agency – Stephen Gan.

norr_samsung_2015_fall_lookbook_001

W kreatywnej koncepcji kampanii zdjęciowej położono nacisk na takie elementy, jak: dwustronnie zakrzywiony wyświetlacz, udoskonalone aparat fotograficzny i kamerę, wspomagający kreatywność rysik S Pen oraz technologie szybkiego ładowania przewodowego i bezprzewodowego. Zapytany o inspirację przy tworzeniu katalogu, Steven Klein odpowiedział: Niektórzy ludzie uważają, że technologia jest bezosobowa, ale w rzeczywistości ma ona bardzo osobisty i emocjonalny wymiar. Rozwiązania oferowane przez Samsung łączą ludzi w bezprecedensowy sposób, na najwyższym z możliwych poziomów. To właśnie poczucie łączności zainspirowało nas do zaakcentowania emocji, jakie mogą być wywołane przez tak proste rzeczy, jak wiadomość tekstowa, zdjęcie lub rozmowa telefoniczna.

norr_samsung_2015_fall_lookbook_014

Bella Hadid, modelka, której zdjęcie zdobi okładkę katalogu, pasjonuje się fotografią. Jest to jedna z najbardziej awangardowych kampanii, która w unikatowy sposób łączy modę i technologię – powiedziała Hadid. Druga modelka, Xiao Wen Ju zapytana o najważniejszy dla niej aspekt sesji, odpowiedziała: Szczególnie podobała mi się dbałość o nawet najmniejsze detale – sesja autentycznie oddaje każdy szczegół wzornictwa urządzeń.

Źródło: Samsung

norr_samsung_2015_fall_lookbook_012

norr_samsung_2015_fall_lookbook_020

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *