SimFabric szykuje się do ekspansji na rynek chiński

56 9

SimFabric zawarł umowę z Polską Agencją Handlu, w ramach której do spółki trafi 200 tys. zł grantu na przygotowanie strategii wejścia na rynek chiński i pozyskanie tam pierwszych kontraktów. Dofinansowanie pochodzi z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

Jednocześnie SimFabric rozwija strategię zrównoważonego rozwoju. W ostatnich tygodniach spółka poszerzyła działalność o gry mobilne oraz dedykowane wirtualnej rzeczywistości.

Grant będzie realizowany przez spółkę przez okres dziewięciu miesięcy. W tym czasie SimFabric przygotuje strategię wejścia spółki na czołowy rynek azjatycki i pozyskania pierwszych kontraktów z firmami z Chin. Kwota grantu wynosi 200 tys. zł. Dofinansowanie pochodzi z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, oś priorytetowa III – Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach.

SimFabric konsekwentnie realizuje strategię zrównoważonego rozwoju, która opiera się na pięciu głównych filarach. Spółka koncentruje się na produkcji własnych nisko oraz średnio budżetowych i wysokomarżowych gier, świadczeniu usług portowania w oparciu o umowy wydawnicze na projekty otrzymane od podmiotów zewnętrznych oraz działalności badawczo-rozwojowej. Niedawno firma uruchomiła dwa nowe filary działalności, które realizuje w nowych spółkach zależnych – MobileFabric i VRFabric.

W sierpniu SimFabric zawało umowę z ASI Gaming Investment Group, które zobowiązało się do nabycia 150 tys. akcji serii C MobileFabric oraz 150 tys. akcji serii B VRFabric. Cenę emisyjną ustalono na poziomie 17 zł za akcję. W wyniku transakcji do każdej ze spółek wpłynie kwota 2,55 mln zł. Pieniądze mają zostać przelane na konta firm nie później niż 24 października br. Po dokonaniu płatności, spółki zależne SimFabric są zobligowane do dopełnienia wszelkich czynności niezbędnych do wyemitowania w formie subskrypcji prywatnej wskazanej w umowie liczby akcji.

Related Post

There are 9 comments

  1. Firma Simfabric ma za sobą już kilkanaście udanych projektów i gier. Wydaje mi się, że jak na tak krótki okres czasu to bardzo dobry wynik.

    Reply
  2. Warto zwrócić uwagę na fakt, że SimFabric ma za sobą wiele bardzo dobrych projektów, a wejście na rynek chiński zdecydowanie pomoże im w realizacji dalszych projektów.

    Reply
  3. Od dawna kibicuję SimFabric, mam nadzieję, że wejście na rynek chiński zdecydowanie się opłaci. To solidna firma z ogromnymi pokładami perspektyw na przyszłość.

    Reply

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *