Samsung liderem na rynku ekranów

15 0
W pierwszym kwartale 2019 r. Samsung utrzymał pozycję lidera na rynku ekranów. Wynika to z raportu IHS Markit. Koreański gigant dostarczył ekrany i wyświetlacze o wartości 3,4 miliarda dolarów, co stanowi 40,2% całego rynku.

Dane z IHS obejmują cały rynek wyświetlaczy. Analitycy zaznaczają, że głównym powodem, dla którego Samsung utrzymuje swoją przewagę, są panele OLED w jego budżetowych smartfonach. Wiele firm próbuje wdrożyć ten sam typ ekranu, ponieważ świetnie współdziała on ze skanerem linii papilarnych UD.

Jeśli pominiemy ekrany LCD i skupimy się tylko na OLED, to Samsung jest niekwestionowanym liderem. To on sprzedał ponad 80% wszystkich ekranów. Głównym konkurentem w tej dziedzinie jest chiński BOE oraz jego koreański producent LG. Ten pierwszy podwoił swój udział w rynku dzięki imponującej sprzedaży Huawei Mate 20 Pro.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *