Uwaga fanów nowych technologii jest ostatnio skierowana na najnowszy produkt Samsunga Galaxy Fold. Warto jednak przyjrzeć się również innym modelom, które doczekały się premiery w tym roku. Jak się okazuje, Galaxy S10 radzi sobie świetnie w kwestii sprzedaży.
Jak podaje Counterpoint Research, łączna sprzedaż S10, S10+ i S10e w pierwszym tygodniu w USA jest o 16% wyższa niż S9 i S9 Plus w tym samym czasie w ubiegłym roku. Podobnych wyników spodziewano się już po premierze trzeciego telefonu z serii. Okazuje się, że większość użytkowników woli sięgnąć po smartfon najbardziej przystępny cenowo.
Dane sprzedażowe ujawniły, że S10e jest najmniej atrakcyjnym sprzedażowo urządzeniem z nowej rodziny S. Najbardziej pożądanym zaś telefonem tegorocznego trio jest Galaxy S10+, a zyski z jego sprzedaży stanowią aż 50%.
Analitycy uważają, że Samsung dąży do osiągnięcia ponad 40 milionów sprzedaży swojej linii S10. Według Counterpoint firma jest na dobrej drodze, aby to osiągnąć ze względu na silną sprzedaż początkową, która przekroczyła dwa poprzednie projekty flagowe.