Od 7 grudnia do 5 stycznia firmy z branży IT i Telco mogą zgłaszać produkty lub usługi, które miały swoją premierę w 2015 roku. MIT MEDIA Group, organizator Mobility Trends, zaproponował możliwość pokazania premierowego produktu/usługi w jednej lub kilku z 19 kategorii konsumenckich. W dniach 11 – 31 stycznia 2016 roku będzie trwało głosowanie poprzez ankietę, umieszczoną na stronie internetowej MobilityTrends.pl.
Zgłoszenia i możliwości
Producent, dystrybutor, developerzy aplikacji, agencja public relations czy dom mediowy odsługujący daną markę, mogą zgłaszać produkt lub usługę pod adresem internetowym http://zgloszenie.mobilitytrends.pl, do 5 stycznia 2016 r. Zgłoszenie produktu lub usługi w ankiecie jest bezpłatne. Głosowanie potrwa do 31 stycznia. Od 11 stycznia rusza kampania informacyjna oraz marketingowa w internecie oraz prasie, a także na nośnikach outdoor.
19 kategorii konsumenckich:
- Smartfon roku 2015
- Notebook roku 2015
- Tablet roku 2015
- Gadżet roku 2015
- Akcesorium roku 2015
- Mobilna aplikacja B2B roku 2015
- Mobilna aplikacja B2C roku 2015
- Nawigacja roku 2015
- Mobilny bank roku 2015
- Technologiczne auto roku 2015
- Sportowy gadżet roku 2015
- Inteligentny dom roku 2015
- Produkt specjalny roku 2015
- Mobility Kids 2015
- Nowość roku – produkt 2015
- Nowość roku – usługa 2015
- Internet mobilny roku 2015
- Oferta operatorska B2B roku 2015
- Oferta operatorska B2C roku 2015
Czym jest Gala Mobility Trends?
Prestiżowy plebiscyt Mobility Trends, organizowany przez MIT MEDIA Group, daje możliwość zaistnienia w branży nowym markom i produktom. Podsumowanie roku 2015 w branży nowych technologii zakończy się uroczystą Galą, która odbędzie się w lutym 2016 r. Wśród ponad 450 gości znajdują się ludzie ze świata biznesu, polityki i showbiznesu. Podczas Gali Mobility Trends produkty/ usługi, które otrzymały największą liczbę głosów otrzymują nagrodę „Złoty Bell”, statuetką stworzoną przez pracownię artystyczną Gama Art. Nagroda przyznawana jest na cześć Alexandra Grahama Bella.