Robert Lewandowski w najnowszej kampanii T-Mobile

53 0

Po dołączeniu Roberta Lewandowskiego do zespołu T-Mobile w roli ambasadora kapitan Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej oraz napastnik Bayernu Monachium debiutuje w najnowszej kampanii operatora o sieci 5G.

Motywem przewodnim spotów z udziałem sportowca jest jakość, która pozostaje kluczowa zarówno dla T-Mobile, jak i dla Roberta Lewandowskiego. Kampanię z udziałem piłkarza można oglądać w telewizji, internecie, mediach społecznościowych oraz nośnikach stacjonarnych od piątku, 21 sierpnia.

W najnowszej odsłonie kampanii „Bez nonsensów” T-Mobile po raz kolejny przedstawia niedogodności, z jakimi zmagają się klienci korzystający z usług telekomunikacyjnych – tym razem niską jakością internetu mobilnego. W spocie operatora Robert Lewandowski spotyka na stadionie jednego z pracowników obiektu, który prosi piłkarza o drobną przysługę – przywitanie się z synem mężczyzny przez telefon. Transmisja wideo jednak urywa się, uniemożliwiając sportowcowi pomachanie chłopcu i przeprowadzenie krótkiej pogawędki.

W ramach kampanii powstały 30- i 45-sekundowe wersje spotu, które będą emitowane w kanałach telewizyjnych. Wariant 60-sekundowy odbiorcy będą mogli zobaczyć w internecie. Prócz obu tych kanałów, działania promocyjne będą prowadzone także w mediach społecznościowych oraz na nośnikach stacjonarnych.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, za realizację działań w internecie odpowiada agencja VMLY&R, materiały BTL opracowała firma ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *