Riot Games i Cisco ogłaszają partnerstwo

16 0

Cisco zostało oficjalnym partnerem sieciowym LoL Esports. Przewiduje się, że partnerstwo wpłynie na poprawę wydajności sieci o 200% podczas turnieju 2020 World Championships. We wszystkich regionach LoL Esports powstaną zdalne centra transmisyjne (ang. Remote Broadcast Centers – RBC).

Cisco dostarczy niezawodną infrastrukturę oraz rozwiązania sieciowe na pięciu kontynentach i podczas trzech międzynarodowych wydarzeń, co wpłynie na poprawę doświadczeń graczy oraz widzów.

Rozwiązania sieciowe Cisco zasilą „The Realm” – prywatny serwer gamingowy wykorzystywany wyłącznie na potrzeby profesjonalnych rozgrywek LoL Esports podczas następujących turniejów: The Mid-Season Invitational, The League of Legends World Championship oraz The All-Star Event. Bezpieczne, elastyczne i niezawodne technologie sieciowe Cisco będą stanowiły fundament tytułu esportowego.

Cisco zapewni Riot Games zestaw rozwiązań sieciowych obejmujący serwery kasetowe oraz rackowe Cisco UCS, a także przełączniki Nexus dla centrów przetwarzania danych. Umożliwią one znaczną poprawę jakości rozgrywki i zwiększą możliwości transmisji studyjnych. Ponadto Cisco zapewni elastyczną infrastrukturę dla regionalnych centrów transmisyjnych, która wyrówna szanse podczas rywalizacji w różnych częściach globu i będzie służyła światowemu esportowi przez najbliższe lata.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *