Ranking e-sklepów według Opineo

25 2
Początek roku to zazwyczaj czas podsumowań. O takie pokusił się serwis Opineo.pl, który oceniał sklepy internetowe. Posiłkował się przy tym opiniami kupujących.

Łącznie oddano niemal dwa miliony głosów na 38 tysięcy ocenianych sklepów. 164 z nich zostały wyróżnione.

Ranking opiera się na potransakcyjnych opiniach konsumenckich, czyli opiniach wystawionych przez klientów sklepów internetowych, po dokonanych zakupach.

Wystawiając opinię oceniali oni:

szybkość realizacji zamówienia,

poziom obsługi klienta,

jakość zapakowania przesyłki,

czy poleciliby ten sklep internetowy swoim znajomym.

Za każdy z tych opinii sklep może zdobyć 5 punktów. Kwalifikując sklepy do rankingu, sumowano oceny składowe i wyciągano z nich średnią.

Related Post

There are 2 comments

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *