Początek roku to zazwyczaj czas podsumowań. O takie pokusił się serwis Opineo.pl, który oceniał sklepy internetowe. Posiłkował się przy tym opiniami kupujących.
Łącznie oddano niemal dwa miliony głosów na 38 tysięcy ocenianych sklepów. 164 z nich zostały wyróżnione.
Ranking opiera się na potransakcyjnych opiniach konsumenckich, czyli opiniach wystawionych przez klientów sklepów internetowych, po dokonanych zakupach.
Wystawiając opinię oceniali oni:
• szybkość realizacji zamówienia,
• poziom obsługi klienta,
• jakość zapakowania przesyłki,
• czy poleciliby ten sklep internetowy swoim znajomym.
Za każdy z tych opinii sklep może zdobyć 5 punktów. Kwalifikując sklepy do rankingu, sumowano oceny składowe i wyciągano z nich średnią.
Jakby tak jeszcze dodać ten ranking to byłoby super
Błąd CMS-a, informatycy coś grzebali. Już załączony i przepraszam.