Pierwsza „ofiara” innogy GO!

19 0
Kiedy na początku kwietnia innogy startowało z flotą elektrycznych samochodów na minuty zastanawialiśmy się, czy starczy miejsca dla czterech firm carsharingowych. Nawet w tak dużym mieście, jak Warszawa. Odpowiedź przyszła szybko. Jednej już niebawem w stolicy nie będzie

Traficar od 3 czerwca wycofuje się z Warszawy – informuje Forsal.pl. Pozostawi tylko niewielką flotę chińskich aut elektrycznych o niewiele mówiącej marce ZD D2S. Obecnie stacjonują w Krakowie, ale zostaną przeniesione do stolicy. Za to wszystkie spalinowe Renault Clio z Warszawy znikną.

Decyzję Traficara można łączyć ze startem innogy GO!, ale nie tylko. Dotychczasowi konkurenci nie pozostawali bierni. Panek Carsharing zwiększył swoją warszawską flotę do ponad 1,1 tys. samochodów. To niemal czterokrotnie więcej niż Traficar kiedykolwiek oferował. Z kolei w 4Mobility PGE objął pod koniec kwietnia pakiet kontrolny dokapitalizowując firmę kwotą 15 mln zł.

W efekcie widać, że rynek carsharingu w warszawie nie jest jednak z gumy.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *