Orange zamienił Plusa na czele wydatków na reklamę

18 0
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.

Według danych IMM, w mediach największy budżet na reklamy przeznaczyła branża farmaceutyczna, której wydatki w lutym wyniosły 44 proc. spośród wszystkich przeanalizowanych branż. Nieco mniejszy udział kwot zainwestowanych w reklamy zanotowała branża handlowa (27%). Na trzecim miejscu znalazła się motoryzacja (11%), za nią finanse (10%) i telekomunikacja (8%).

W lutym na pierwszym miejscu w zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych w branży telekomunikacyjnej znalazł się Orange, który wydał prawie 27 mln zł i wyprzedził Play, T-Mobile, Plus oraz UPC. Większość lutowych reklam dotyczyła sieci komórkowych (28%). Na kolejnych miejscach w zestawieniu znalazły się m.in. oferta na kartę, oferta łączona (TV, internet, telefon) oraz oferta na abonament.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *