Prezenterka telewizyjna Omenaa Menash została ambasadorką kampanii ZTE promującą smartfona ZTE Blade V7 Lite. Głównym celem kampanii, oprócz promocji ZTE Blade V7Lite, jest również dalsza, konsekwentna budowa wizerunku marki ZTE.
„ZTE podejmując decyzję o wyborze Omeny Mensah na ambasadorkę kampanii realizuje konsekwentnie strategię działań komunikacyjnych opierając się na filozofii pozycjonowania marki określanej jako: „Affordable Premium”. ZTE chce być marką wyznającą pewne wartości, bliskie naszym klientom – uważamy, że nie ma potrzeby przepłacania za piękne, dobrej jakości rzeczy. Takie podejście rynkowe korzystnie nas wyróżnia na tle innych wiodących konkurentów, gdyż ZTE dostarcza zaawansowane technologicznie produkty w przystępnych cenach. Nasze wartości są także spójne z codziennymi aktywnościami ambasadorki, która działa charytatywnie, buduje szkołę dla dzieci w Ghanie, podróżuje po świecie i widzi jakie są potrzeby innych. Stąd wybór Omeny do takiej kampanii był dla nas oczywisty” – powiedział Jacek Koba – dyrektor sprzedaży i marketingu ZTE POLAND.
Kampania ZTE prowadzona będzie przy wykorzystaniu mediów szeroko zasięgowych z uwzględnieniem nośników outdoorowych oraz działań na platformie digital i social media. Główne wideo kampanii można będzie obejrzeć już wkrótce między innymi na kanale YouTube ZTE Poland.
Źródło: informacja prasowa