O popularności e-hulajnóg w Polsce

39 0
Wraz z początkiem nowego roku użytkownicy Lime w Polsce przekroczyli liczbę 5 milionów przejazdów. Ten kolejny kamień milowy w działalności lidera mikromobilności na naszym rynku wskazuje na rosnącą popularność pojazdów elektrycznych wśród mieszkańców polskich miast. Aby uczcić rekordowy wynik, Lime udostępnia promocyjny kod: LIME5M, umożliwiający odbycie darmowego przejazdu hulajnogą przez nowych użytkowników.

E-hulajnogą przez polskie miasta

Hulajnogi elektryczne Lime pojawiły się w Polsce pod koniec 2018 r. i szybko stały się integralnym elementem systemu komunikacji miejskiej. W niewiele ponad rok użytkownicy Lime w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu wykonali ponad 5 milionów przejazdów. Osiągnięcie jest jeszcze bardziej imponujące, jeśli weźmiemy pod uwagę to, że pierwszy milion przejazdów został przekroczony w maju ubiegłego roku, a pozostałe 4 miliony miały miejsce w ciągu zaledwie 8 ostatnich miesięcy. Z tej okazji Lime udostępnia nowym użytkownikom aplikacji we wszystkich polskich miastach kod na darmowy przejazd do 10 złotych (14 minut). Aby skorzystać z oferty, wpisz w aplikacji w sekcji “Portfel-> Kupony promocyjne” kod o treści: LIME5M, który można wykorzystać do końca kwietnia.

Mieszkańcy chętnie korzystają z Lime, aby dotrzeć do miejsc często niedostępnych dla ruchu samochodowego lub charakteryzujących się trudnościami w znalezieniu miejsca parkingowego. Aż 34% użytkowników Lime w Polsce podaje przyjemność użytkowania jako główny powód korzystania z e-hulajnóg, natomiast dla 28% to komfort jest kluczowym czynnikiem wyboru. Dane Lime również pokazują, że hulajnogi elektryczne są wypożyczane przede wszystkim przez mieszkańców miast, którzy stanowią 84% wszystkich użytkowników.  Jednocześnie stanowią dużą atrakcję dla turystów, pozwalając na wygodne zwiedzanie. Osoby odwiedzające polskie miasta, w których działa Lime, to aż 16% użytkowników.

Rozwiązania szyte na miarę dla mieszkańców współczesnych miast

Zarówno miasta, jak i ich mieszkańcy borykają się w problemami tj. korki, problemy z zaparkowaniem samochodu, zanieczyszczenie powietrza czy niewystarczająca oferta transportu publicznego. Lime wychodzi naprzeciw tym kwestiom i oferuje alternatywne rozwiązania, stworzone w oparciu o potrzeby konsumentów. Obserwując ich zachowania, a także analizując dotychczas dostępne produkty, w ciągu ostatnich miesięcy firma wprowadziła szereg nowych innowacyjnych rozwiązań, tj. przejazdy grupowe, zdalną rezerwację hulajnóg oraz tygodniowy abonament LimePass na nielimitowaną liczbę odblokowań za 19.99 zł. Statystyki pokazują, że Lime cieszy się niemal taką samą popularnością wśród użytkowników systemu Android (51%) i iOS (49%).

Sprzęt oferowany przez firmę, w tym najnowszy model hulajnogi, także projektowany jest w sposób uwzględniający przede wszystkim kwestie bezpieczeństwa i komfortu użytkowania. Co więcej zastosowanie modułowej konstrukcji oraz wytrzymalszych materiałów sprawia, że cykl życia najnowszych hulajnóg Lime to ponad półtora roku intensywnego użytkowania. Stanowi to kolejny krok firmy ku wypracowaniu jak najbardziej zrównoważonego modelu operacyjnego i oferowaniu usług przyjaznych nie tylko użytkownikom przestrzeni miejskiej, ale także środowisku.

Historie sukcesu polskich przedstawicieli Lime w koordynowaniu działań w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce

Sukcesy operacyjne Lime i imponujące wyniki, takie jak ponad 100 milionów przejazdów na świecie, to w dużej mierze zasługa ekspertów lokalnie pracujących w strukturach firmy oraz jej zewnętrznych partnerów. Firma zatrudnia osoby z wieloletnim, bogatym doświadczeniem zawodowym, które z powodzeniem skoordynowały wprowadzenie usług na nowe rynki. Ich różnorodne profile i kompetencje w wielu obszarach stymulują również dużą efektywność działań Lime w miastach, gdzie usługi operatora są już dostępne.

Jedne z kluczowych funkcji obejmowane są przez Polaków, którzy odnoszą sukcesy zarówno na rynku lokalnym, jak i na scenie międzynarodowej. Marek Łusiak, obejmujący stanowisko dyrektora regionalnego Lime w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki, odpowiada za działania biznesowe w 11 krajach, natomiast Jakub Olek jako ekspert od relacji rządowych i strategii, zajmuje stanowisko dyrektora ds. relacji publicznych w krajach Europy Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki. Ważną postacią w strukturze Lime jest także Paulina Ackermann, dyrektor Lime w Polsce, Czechach i na Węgrzech, która w ciągu ostatnich kilku miesięcy nadzorowała szybki rozwój Lime i umacnianie się firmy jako lidera w obszarze mikromobilności w regionie.

Related Post

TomTom uruchamia Map Styler

Posted by - 4 października 2019 0
Deweloperzy mogą doprecyzowywać każdy element mapy za pomocą nowego narzędzia. Chodzi o TomTom Map Styler. Oferuje ono zestaw usług internetowych…

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *