Nowe kupowanie z nowym goodie

16 0

Aplikacja zakupowa goodie, pobrana dotychczas już ponad 1,7 mln razy, została przygotowana w zupełnie nowej odsłonie. Spersonalizowana aplikacja daje więcej możliwości w zakresie planowania codziennych zakupów z gazetkami promocyjnymi, wyszukiwania najlepszych zniżek oraz korzystania z kart lojalnościowych.

Nowa wersja goodie została udostępniona pierwszej grupie użytkowników, w najbliższych dniach będzie sukcesywnie udostępniana kolejnym.

Aplikacja, która dopasowuje się do użytkownika

Dotychczasowa funkcjonalność goodie została podzielona na trzy zakładki widoczne na dole ekranu już po otwarciu aplikacji. Użytkownicy zainteresowani gazetkami promocyjnymi i zniżkami w części „Odkrywaj” znajdą wszystkie najnowsze oferty, które można wygodnie sortować, filtrować po kategoriach czy np. zobaczyć nowości z ostatnich 24 godzin.

W zakładce „Twoje goodie” użytkownik zobaczy opcje, z których najczęściej korzysta – ulubione funkcje zostały zebrane w jednym miejscu aby zapewnić wygodę korzystania z aplikacji. W zakładce „Profil” użytkownik znajdzie swoje ulubione marki, polubione okazje, może też dodawać i edytować swoje dane czy błyskawicznie wysłać wiadomość do goodie.

Co istotne, aplikację można w łatwy sposób dostosować do własnych preferencji, zmieniając kolejność prezentowanych sekcji. Nowe goodie pozwala także sprawdzać rankingi najpopularniejszych okazji z danego dnia, tygodnia czy miesiąca, sortować je i filtrować.

Oszczędzanie podczas zakupów online

Usługa goodie cashback, dzięki której część pieniędzy wydanych podczas zakupów internetowych może wrócić na konto użytkownika, cieszy się coraz większą popularnością. Liczba transakcji objętych programem goodie cashback była w czerwcu br. blisko pięciokrotnie wyższa niż w czerwcu ubiegłego roku.

Wygodne planowanie zakupów

Dzięki intuicyjnej nawigacji w nowym goodie można błyskawicznie odnaleźć aktualne gazetki promocyjne, a produkty z nich dodawać bezpośrednio do wirtualnej listy zakupów. W goodie można w kilka chwil założyć kartę stałego klienta ponad 60 centrów handlowych na terenie całej Polski, a możliwość zwirtualizowania wcześniej założonych, plastikowych kart sprawia, że mamy wszystkie karty zniżkowe zawsze pod ręką.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *