Nowe bramy VoIP Patton SN4170/E1/PRI i SN5570 SBC

133 0

Patton_schemat1

Nowe bramy VoIP Patton oraz Session Border Controler oferują wysoką wydajność przy niskich kosztach wdrożenia. Są to biznesowe rozwiązania do zastosowań łączących technologię VoIP oraz platformy Unified Communications.

Zaprojektowana dla sektora małych i średniej wielkości firm nowa generacja urządzeń Patton T1/E1/PRI posiada mniejszą niż kiedykolwiek obudowę oraz najniższą w historii cenę. Większa wydajność sprzętu sprawia, że produkt jest rozwiązaniem biznesowym pożądanym przez sektor MŚP.

Rozwiązanie bazuje na autorskim systemie Patton IPv6 Trinity, z wysoką jakością dźwięku w standardzie G.722 (HD voice). Dostępne jest szyfrowanie sygnału TLS oraz głosu w protokole SRTP, a także pakiet zaawansowanych funkcji biznesowych.

Posiadający jeden lub dwa porty E1//PRI T1 Patton CPE jest optymalnym rozwiązaniem, pozwalającym przenieść się z tradycyjnej telefonii analogowej do zaawansowanego świata VoIP oraz Unified Communications:

  • Integracja istniejących linii łączy analogowych oraz cyfrowych z technologią SIP (opcjonalny PSTN fallback dla jeszcze większej niezawodności)
  • Integracja central opartych na IP z urządzeniami analogowymi i cyfrowymi posiadanymi dotychczas – umożliwia to stopniowe przejście na rozwiązanie IP
  • Zmiana dotychczasowych łączy analogowych/cyfrowych na łącza SIP trunk – brak konieczności wymiany już posiadanej centrali
  • Użycie posiadanych E1 (30B+D) do podłączenia centrali IP

Patton_schemat2

Patton ESBR zapewnia bezpieczne rozdzielenie między sieciami WAN oraz LAN klienta z punktem obsługi SIP. Nowy panel zarządzania dostępny przez WWW upraszcza i przyśpiesza konfigurację po stronie abonenta.

W świecie ISDN rozwiązanie Patton Trinity PRI zapewnia wsparcie wszystkim użytkownikom, dzięki informacjom przesyłanym transparentnie przez ISDN, takim jak np.: przekazywanie połączeń (ECT), informacje o opłatach (AOC), wyświetlanie numeru telefonu osoby do nas dzwoniącej (CLIP) oraz blokada wyświetlania numeru telefonu osoby dzwoniącej (CLIR).

Opcjonalny zegar wysokiej precyzji (HPC) na poziomie 5ppm zapewnia bezkonfliktową współpracę VoIP z problematycznymi dotychczas centralami, rozwiązaniami DECT, a także faksami.

źródło: Kontel

 

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *