Nowa oferta Plush na Kartę

132 0

Plush bilet

Plush na Kartę zaprezentował nową ofertę. Jej hasłem przewodnim jest nadal „bez konsekwencji”, z większymi pakietami internetowymi oraz  jasnymi co do zasad zestawami usług. Od 22 kwietnia dostępne będą nowe taryfy marki stworzonej specjalnie dla młodych.

Zgodnie z założeniami, nowa marka miała w maksymalny sposób spełnić oczekiwania młodych zarówno w zakresie zaspokojenia ich potrzeb, jak i komunikacji z  młodymi.  Dlatego Plush od początku funkcjonowania jest ofertą „bez konsekwencji”, dającą swobodę wyboru: można rozmawiać i SMS-ować ile się chce i z kim chce w każdej sieci bez limitów, a także bez stresu korzystać z Internetu i social mediów. Oferta Plusha jest też wspierana licznymi akcjami promocyjnymi w ramach Strefy Plusha.

Od startu nowej marki we wrześniu 2014 roku ponad 1,1 miliona nowych klientów zostało użytkownikami Plusha  i to użytkownikami wyjątkowymi, z dużymi wymaganiami i potrzebami. Klienci Plusha generują  prawie 4 razy więcej użycia Internetu niż  klienci  Plusa Na Kartę. Wysyłają również 1,5 raza więcej SMS-ów/MMS-ów.

Nowa oferta Plusha to konstrukcja trzech zestawów usług, z dużym pakietem Internetu i darmowym dostępem do Facebooka w każdym z nich. Na start oferty do wyboru są:

  1. Oferta kompleksowa zawierająca aż 10 GB pakietu internetowego, rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za tylko 29 zł na 30 dni.
  2. Pakiet internetowy 5 GB, SMS-y bez limitu i stawką 9 groszy za minutę połączenia na komórki za 19 zł na 30 dni.
  3. Najtańszy zestaw z pakietem internetowym 3 GB i SMS-ami bez limitu już za 15 zł na 30 dni.

 

Plush 1

 

 

Wraz z nową ofertą przygotowane zostały także nowe startery.

Plush 2

Przenoszący numer do Plusha otrzymają rabat 50% na wybrany pakiet przez pierwsze trzy miesiące korzystania z oferty. Dodatkowo w ramach Strefy Plusha użytkownicy będą mogli zdobyć gadżety z wizerunkiem Plusha takie jak koszulki, bluzy czy kubki. Szczegóły już wkrótce na www.plushbezlimitu.pl i fanpage’u marki.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *