Nowa bondowska reklama Sony

141 0

Przed premierą nowego filmu o przygodach agenta 007 – „SPECTRE” Sonyzaprezentowało kampanię reklamową Made for Bond, w której udział wzięła Naomie Harris w roli Moneypenny. Krótki, dynamiczny film pokazuje pościg ulicami londyńskiej dzielnicy South Bank oraz walkę Moneypenny z tajemniczymi złoczyńcami, usiłującymi zapobiec dostarczeniu Bondowi smartfonu Xperia Z5. Wykorzystując całą swoją wiedzę i wszelkie dostępne narzędzia, w tym aparat Sony RX100 IV Cyber-shot, Moneypenny może mieć kontrolę nad przebiegiem wydarzeń w zwolnionym tempie.

Film SPECTRE, wyprodukowany przez EON Productions Alberta R. Broccoli, Metro-Goldwyn-Mayer Studios i Sony Pictures Entertainment wejdzie na ekrany kin w Wielkiej Brytanii już 26 października, a 6 listopada pojawi się w kinach USA.

Moneypenny

Naomi Harris: Londyn jest idealnym miejscem dla filmu reklamowego. Brytyjskość to w końcu esencja Bonda, dlatego też tak ważne było, by to właśnie w Londynie odbywały się zdjęcia do reklamy Sony. To zresztą nie jest tradycyjna reklamówka, ale przepełniony akcją mini film i świetna zapowiedź nowego produktu. 

Kazuo Hirai, prezes i dyrektor generalny Sony Corporation dodaje: ‒ Sony było dumnym partnerem kultowych filmów z bondowskiej serii od czasu Casino Royale. I chociaż Xperia Z5, jak i RX100 IV są pełne dynamicznych funkcji i sprzyjają rejestrowaniu najbardziej emocjonujących scen,  nie zapominamy, iż są to również prawdziwe gadżety, doskonale sprawdzające się w codziennym życiu. Bez względu na to, czy używa ich Moneypenny do tajnego nadzoru, czy bierze je do ręki kreatywny fotograf, który robi i udostępnia  w kanałach społecznościowych wspaniałe zdjęcia, nasze produkty są zawsze łatwe w użyciu, kieszonkowe, a przy okazji zdobyły wiele nagród jako urządzenia doskonałe w codziennym użytkowaniu i gotowe na każdą tajną misję.

Kampania reklamowa Sony oficjalnie rozpoczyna się emisją reklamy telewizyjnej, która zostanie pokazana po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii 1 października 2015 roku i będzie emitowana do 8 listopada. Kampanię medialną prowadzi MediaCom, obejmuje ona również druk, promocję sprzedaży, digital oraz OOH.

Źródło: Sony

Related Post

Nowa wersja Amazfit GTR 2 LTE

Posted by - 14 lipca 2021 0
Dziś zapowiedziano nowy smartwatch Amazfit GTR 2. Wariant GTR 2 LTE daje możliwość wykonywania i odbierania niezależnych połączeń bezpośrednio z…

360 Q5 i Q5 Plus oficjalnie

Posted by - 23 sierpnia 2016 0
360 Q5 i Q5 Plus charakteryzują się metalową obudową typu unibody, podwójnym aparatem głównym oraz autorskim systemem 360 OS 2.0.…

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *