NFON prezentuje CRM Connect

17 0
NFON, europejski dostawca głosowej komunikacji biznesowej w chmurze, zaprezentował Cloudya CRM Connect. Nowe rozwiązanie umożliwia organizacjom łatwą integrację aplikacji Cloudya, służącej do rozmów w chmurze, z ponad 60 różnymi platformami CRM. Efekty: uproszczenie zarządzania danymi i większa płynność współpracy. „CRM Connect jest oparty wyłącznie na oprogramowaniu, nie wymaga żadnego sprzętu telefonicznego. Tym samym umożliwia prowadzenie pracy w sposób bardziej skoncentrowany na kliencie, a równocześnie najprostszy z możliwych” – wyjaśnia Jan-Peter Koopmann, dyrektor ds. technologii w NFON AG. „CRM Connect łączy większość najpopularniejszych systemów CRM z Cloudya, opartym na chmurze systemem telefonicznym NFON, oferującym całkowitą swobodę w komunikacji biznesowej.”

Rozwiązanie zorientowane na klienta

CRM Connect jest w pełni oparty na aplikacji i dlatego nie wymaga żadnych serwerów onpremise. Dzięki możliwości zintegrowania Cloudya z różnymi systemami CRM, CRM Connect pozwala na wyszukiwanie kontaktów z poziomu Cloudya lub wykonywanie połączeń click-to-dial bezpośrednio z używanego systemu CRM.

Dzięki CRM Connect zarówno firmy, jak ich pracownicy odnoszą liczne korzyści. Informacje o klientach z systemów CRM i ERP, takie jak nazwisko i firma, wyświetlają się podczas wykonywania i odbierania połączeń, co zmniejsza liczbę aplikacji, które muszą być otwarte równolegle. Praca staje się w rezultacie bardziej wydajna, wewnętrzna komunikacja łatwiejsza, a współpraca płynna i bezproblemowa. – mówi Stefan Walcz, wiceprezes ds. produktów w NFON AG.

Klienci Cloudya Business Premium otrzymują również bezpłatną integrację z książkami adresowymi Outlook i Apple.

Innowacyjne rozwiązanie software’owe

CRM Connect to rozwiązanie, które można łatwo i szybko uruchomić i dostosować do prowadzonej działalności. Aplikacja daje w ten sposób przedsiębiorstwom zupełnie nowe możliwości działań zorientowanych na klienta.

Firmy korzystające z CRM Connect mają ułatwiony dostęp do kompletnych informacji o swoich klientach. Dzięki temu więcej kwestii mogą załatwić już przy pierwszym kontakcie telefoniczym, problemy klientów udaje się rozwiązywać szybciej, a koszt połączenia maleje. Prowadzi to oczywiście do wzrostu zaufania klientów, ich lojalności i chęci współpracy. CRM Connect to innowacyjne rozwiązanie software’owe dla efektywnych, proklienckich procesów biznesowych, co ostatecznie prowadzi do zwiększenia przychodów i wyników finansowych. – wyjaśnia Jan-Peter Koopmann.

Z rozwiązania CRM Connect można korzystać od 20 października 2021 r.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *