Apple zapowiedziało właśnie konferencję, która odbędzie się 25 marca w Steve Jobs Theater w Cupertino.
Oczywiście przedstawiciele amerykańskiego giganta nie ujawnili co zobaczymy na konferencji, ale krótka animacja z hasłem „It’s Show Time” pozwala nam na pewne domysły.
Okazuje się, że Apple zamierza uruchomić usługę streamingową z autorskimi, oryginalnymi produkcjami. Tym samym chce wejść w rynek zdominowany dotychczas przez Netflixa czy HBO. Sugeruje się, że na premierowe treści przeznaczono ponad miliard dolarów, a kwota ta ma być sukcesywnie zwiększana, tak aby dorównać największym w branży (Netflix w 2018 na swoje produkcje wydał ponad 8 miliardów dolarów).
Z dotychczasowych plotek dowiadujemy się również, że usługa Apple ma być tańsza od Netflixa czy HBO. Co więcej, amerykanie chcą nas zaskoczyć nagłą premierą swojej usługi, która miałaby zadebiutować przed Disney+ (przewidywana data premiery – jesień/zima 2019).