Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe we wrześniu 2018 roku w wybranych branżach. Jedną z nich była telefonia komórkowa
Na pierwszym miejscu w zestawieniu marek o największych wydatkach reklamowych znalazł się Plus, który wydał na ten cel ponad 38 mln zł. Na drugim miejscu pod tym względem jest Orange (27 mln zł), a później była długa przerwa.
Trzeci pod względem wydatków reklamowych jest T-Mobile, który przeznaczył na ten cel „tylko” 15 mln zł, a czwarty Play 13 mln zł. Piąty w zestawieniu Cyfrowy Polsat na reklamę wydał 11 mln.
Co ciekawe pierwszego i ostatniego operatora sklasyfikowano oddzielnie, choć to jedna grupa kapitałowa.
Operatorzy komórkowi w swoich reklamach najchętniej zachwalali oferty na abonament i usługi łączone (konwergentne). Na trzecim miejscu znalazły się taryfy pre-paid, internetowe, oraz telewizja cyfrowa.
zdjęcie otwarcia: Foter.com