Jaki był 2019 rok dla Facebooka?

24 0
Sotrender podsumował miniony rok dla najpopularniejszego serwisu społecznościowego. 2019 rok został na Facebooku zdominowany przez treści związane z WOŚP i Jurkiem Owsiakiem. 6 na 14 najlepszych postów roku było z nimi związanych.

Według obserwacji Sotrendera królem polskiego Facebooka pozostaje niezmiennie Robert Lewandowski. Na podium znalazł się również jego kolega z reprezentacji – Kuba Błaszczykowski, zaś na 3. miejscu Play.

Z kolei najszybciej rosnącymi profilami w 2019 roku, oprócz dobrze znanych profili z memami i prostymi przepisami, był profil Jurka Owsiaka oraz Dzikiego Trenera.

Najbardziej angażujące były profile z memami, śmiesznymi i satyrycznymi treściami oraz krótkimi materiałami wideo.

Zestawienie „najuważniejsi” pozostaje bez zmian w porównaniu do 2018 roku. Profilami, które mogą pochwalić się najszybszym i najczęstszym odpowiadaniem na posty użytkowników były w minionym roku niezmiennie telekomy: Orange, Plus, Play, T-Mobile, oraz Allegro.

Najbardziej aktywnym profilem, który najwięcej opublikował w 2019 roku na Facebooku, był ponownie profil Radio Maryja. Na kolejnych miejscach uplasowały się głównie profile kanałów informacyjnych – WP i Onet.

Z kolei zestawienie najlepszych postów 2019 roku pokazało, jaki temat zdominował Facebooka. Był to 27 finał WOŚP i tragiczne wydarzenia z nim związane.

Najlepszym postem roku, pod względem zaangażowania, był jednak post Coca Coli dotyczący trasy świątecznej ciężarówki. Był to również najlepszy post w listopadzie 2019 roku na Facebooku.

Related Post

Nowa wersja Amazfit GTR 2 LTE

Posted by - 14 lipca 2021 0
Dziś zapowiedziano nowy smartwatch Amazfit GTR 2. Wariant GTR 2 LTE daje możliwość wykonywania i odbierania niezależnych połączeń bezpośrednio z…

There are 0 comments

  1. Pingback: Jaki był Twitter w 2019 r. - mobilitynews.pl

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *