InPost wprowadza obsługę klienta przez Asystenta Google

18 0
Firma uruchamia nowy kanał obsługi klienta. Z InPost można skontaktować się teraz także za pomocą Google Asystenta. Rozmowę zaczyna się od wywołania bota o nazwie ChatBot Mat frazą „Porozmawiaj z InPost”. Klienci mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy Paczkomat, a także numer do kuriera. Ten sam bot jest dostępny także na Messengerze wraz ze wszystkimi swoimi funkcjonalnościami.

ChatBot Mat pomoże klientowi zlokalizować paczkę m.in., gdy wybrany przez niego Paczkomat jest przepełniony lub uszkodzony, a także gdy nie odebrano przesyłki w Paczkomacie w ciągu 48 godzin. Paczka nie powróci wtedy do oddalonego o wiele kilometrów oddziału InPost, lecz do Punktu Odbioru Paczek (POP) – skąd będzie można ją odebrać.

W listopadzie 2019 roku InPost zawarł bezpośrednią umowę na obsługę dostaw i zamówień z AliExpress, globalną platformą z Grupy Alibaba. Tym samym stał się dla AliExpress strategicznym partnerem w Polsce. Od 21 listopada 2019 roku klienci platformy mogą odebrać przesyłki z Chin w Paczkomatach InPost w całej Polsce. Taka opcja dostawy jest dostępna bezpośrednio na stronach AliExpress podczas dokonywania zakupu, tak jak w polskich sklepach internetowych. Według danych Gemius z oferty światowego giganta branży e-commerce skorzystał już co ósmy polski internauta. Jest on w samej czołówce najczęściej wybieranych platform zakupowych w Polsce.

InPost udostępnił też rozwiązanie pozwalające na zarządzanie Paczkomatem i swoją skrytką z poziomu aplikacji. Od teraz przy jednym Paczkomacie przesyłki będzie mogło odbierać wiele osób na raz.

Related Post

Nowości Play w I kwartale

Posted by - 14 stycznia 2015 0
Play zasygnalizował, jakie niektóre modele smartfonów wprowadzi do oferty w I kwartale 2015 r. Na razie są „bezcenne”, nie wiadomo…

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *