Heyah z nowym wizerunkiem

17 0

Wszechobecna czerwona łapa, charakterystyczny dżingiel „Heyah” kończący spoty reklamowe, najniższe w kraju ceny połączeń wewnątrz sieci czy, po raz pierwszy w Polsce, naliczanie sekundowe od początku rozmowy – tak wyglądały pierwsze kroki marki w 2004 roku. Zmienia wizerunek i logo.

Najnowsza propozycja Heyah zmienia reguły gry. Zamiast często spotykanego, darmowego pierwszego miesiąca, marka postanowiła pójść o krok dalej i wprowadzić pierwszą w Polsce ofertę zerojedynkową pod nazwą Heyah 01. Co to oznacza? Że płatność za subskrypcję odbywa się co drugi miesiąc. Klienci, którzy zdecydują się na subskrypcję do końca tego roku, będą mogli korzystać z takiej formuły płatności przez minimum kolejnych 12 miesięcy. Co wchodzi w skład pakietu? Wszystko to, czego klienci potrzebują: nielimitowane rozmowy na numery komórkowe i stacjonarne w kraju, nielimitowane SMS-y i MMS-y oraz pakiet 20 GB danych na 30 dni. A wszystko to za 39 zł raz na dwa miesiące.

Nowa oferta Heyah 01 to model subskrypcyjny, znany np. z platform VOD. Wielu użytkowników chwali sobie takie rozwiązanie jako wyjątkowo wygodne. Podczas zamawiania usługi podawany jest bowiem numer karty, z której płatności będą pobierane automatycznie. I co ważne – kontrola pozostaje w rękach klienta. Jeżeli zechcemy zmienić formę płatności, możemy to zrobić w kilka chwil poprzez aplikację „Moja Heyah”. Również za jej pomocą możemy zarządzać swoją subskrypcją, podejrzeć wystawione faktury, a wkrótce – także uruchomić opcje dodatkowe.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *