Na początku czerwca ubiegłego roku GTS Central Europe formalnie dołączył do Grupy Deutsche Telekom. W związku z tym spółki GTS Poland oraz T-Mobile Polska rozpoczęły proces integracji, którego celem jest połączenie eksperckiej wiedzy i rozwiązań GTS na rynku biznesowym z technologiami i nowoczesną infrastrukturą telekomunikacyjną T-Mobile.

Kolejnym krokiem do osiągnięcia tego celu jest oferowanie od 15 stycznia 2015 roku kompleksowych usług stacjonarnych i mobilnych pod jedną mocną i bardzo dobrze rozpoznawalną w Polsce i na świecie marką T-Mobile Grupy Deutsche Telekom. Pozwoli to na stworzenie nowej jakości na rynku zintegrowanych usług telekomunikacyjnych i teleinformatycznych dla klientów biznesowych i hurtowych w Polsce oraz w całej Europie.

Wprowadzenie nowej marki z punktu widzenia klientów GTS Poland będzie całkowicie nieodczuwalne. Wszystkie zmiany zostaną wprowadzone płynnie i bez konieczności podejmowania przez klientów jakichkolwiek działań. Rebranding nie oznacza formalno-prawnej integracji spółek T‑Mobile Polska i GTS Poland. Dlatego zasady współpracy z GTS Poland pozostają bez zmian, a klienci spółki będą mogli bez żadnych przeszkód kontynuować swoje dotychczasowe umowy i jednocześnie korzystać z nowych promocji oferowanych przez T-Mobile Polska.

15 stycznia br. wszystkie materiały marketingowe GTS Poland, w tym strona internetowa, zostaną dostosowane do standardów obowiązujących w Grupie Deutsche Telekom. Do domeny T‑Mobile zostaną przeniesione firmowe adresy e-mail i internetowe aplikacje, z których korzystają klienci. Dotychczasowe adresy będą jeszcze obowiązywały równolegle przez pewien czas, aby zapewnić ciągłość procesów biznesowych.

źródło: T-Mobile