Comtrust wprowadza usługi komunikacyjne nowej generacji

107 0

Benemen
Firma Comtrust, specjalista od systemów dedykowanych obsłudze klienta i contact center, wprowadza na polski rynek usługi telekomunikacyjne nowej generacji dostarczane z platformy w Finlandii, opartej o Microsoft Lync. Jest to wynikiem podpisania umowy partnerskiej z Benemen – dostawcą zaawansowanych, chmurowych rozwiązań telekomunikacyjnych.
Obecnie, większość organizacji posiada wiele różnych rozwiązań telekomunikacyjnych, jak np. centrale PBX, call center, telefony komórkowe, Unified Communications. W przeważającej części są one odizolowane i niezintegrowane, ponieważ proces ten jest bardzo kosztowny. Niestety indywidualne, odseparowane rozwiązania komunikacyjne nie zapewniają optymalnej wartości dla biznesu. Rozwiązaniem jest oparcie wszystkich usług telekomunikacyjnych o jedną platformę. Dzięki temu można nie tylko sprostać nowym wyzwaniom, jakie stoją przed firmami, ale także zwiększyć ich wydajność i obniżyć koszty komunikacji.

 

W rozwiązaniu Benemen telefonia komórkowa jest integralną częścią usługi, dostępną na tych samych zasadach, jak inne połączenia telefoniczne – stacjonarne czy IP. Co niezwykle istotne i nowatorskie – statusy obecności bez względu na urządzenie z jakiego się korzysta, są ujednolicone i wzbogacone o statusy połączeń i preferowanych opcji routingu. Architektura systemu umożliwia weryfikację dostępności użytkowników w czasie rzeczywistym i pozwala kierować połączenia zawsze zgodnie z preferencjami użytkownika – na wskazane urządzenie czy w inne miejsce. Usługa nagrywania rozmów dostępna jest na wszystkie urządzenia z jakich rozmowy są prowadzone.

źródło: Comtrust

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *