Comcast i ViacomCBS z pełną zgodą organów regulacyjnych na uruchomienie SkyShowtime

16 0
Comcast Corporation i ViacomCBS Inc. ogłosiły uzyskanie pełnej zgody organów regulacyjnych na uruchomienie nowego serwisu streamingowego SkyShowtime. Start platformy planowany jest jeszcze w 2022 roku, a nowa oferta trafi do ponad 20 europejskich krajów obejmujących 90 milionów gospodarstw domowych.

Monty Sarhan został mianowany CEO SkyShowtime na początku tego roku. To wieloletni pracownik zarówno Comcastu, jak i ViacomCBS, który wcześniej przez ponad dekadę pracował w abonamentowym serwisie telewizyjnym EPIX.

Cieszymy się, że SkyShowtime uzyskał wszystkie wymagane zgody regulacyjne, które pozwolą nam zaoferować milionom odbiorców w Europie nowy, atrakcyjny serwis rozrywkowy. Zapewnimy widzom szeroki wybór najlepszych na świecie treści – mówi Monty Sarhan, dyrektor generalny SkyShowtime.

Szeroka oferta SkyShowtime obejmuje 10 tysięcy godzin treści, dając tym samym duży wybór gatunków przeznaczonych dla zróżnicowanej pod względem wieku widowni. W bibliotece pojawią się zarówno filmy obyczajowe, programy dla dzieci i rodzin, najważniejsze filmowe franczyzy, jak i premierowe filmy, programy lokalne oraz produkcje dokumentalne.

Docelowo serwis będzie dostępny dla odbiorców w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, Finlandii, na Węgrzech, w Kosowie, Czarnogórze, Holandii, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii i Szwecji.

Szczegóły dotyczące oferty, w tym koszt abonamentu, zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.

Czym jest SkyShowtime?

SkyShowtime to nowa usługa subskrypcji wideo na życzenie (SVOD), która wyjdzie na rynek w 2022 roku.

Spółka joint venture SkyShowtime firm Comcast Corporation (NASDAQ: CMCSA) i ViacomCBS Inc. (NASDAQ: VIAC, VIACA) łączy zasoby obu partnerów, ich doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z konsumentami, najlepszą rozrywkę, filmy i seriale – oryginalne produkcje z portfolio marek NBCUniversal, Sky i ViacomCBS, w tym również tytuły sygnowane przez NBCUniversal, Universal Pictures, Sky Studios, Peacock, Paramount+, SHOWTIME®, Paramount Pictures i Nickelodeon.

SkyShowtime będzie dostępny na ponad 20 europejskich rynkach w tym w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, Finlandii, na Węgrzech, w Kosowie, Czarnogórze, Holandii, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii i Szwecji. Jego zasięg obejmie 90 milionów gospodarstw domowych.

Related Post

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *